  • Data: 2003-05-14 10:27:49
    Temat: Re: Mieszkaniowy w Millenium - jakie pulapki czekaja?
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:512e.00000090.3ec1f825@newsgate.onet.pl...

    > Oprocentowanie jest oparte na stawkach WIBOR, LIBOR. To dobrze.
    > Problem w tym, że na ich stronie nie znalazłem wartości marży. Pamietaj,
    że w
    > PLN typowe oprocentowanie to WIBOR3M+marża (od 1% do 1,5%). Jeżeli tyle
    > dostaniesz to dobrze. W przeciwnym wypadku idz do innego banku. Zwróć
    uwagę
    > także na prowizję; typowa to 0,9%-1,2%.
    > Pozdrowienia Tensor1
    >
    > PS Bardzo niepokojąca jest opłata (2%) za wcześniejsza spłatę. W innych
    bankach
    > opłaty są ZEROWE.

    Z cennika:

    Prowizja za udzielenie kredytu:
    PLN - 1%
    EUR - 1,50%
    CHF - 2%

    Obowiazkowa wycena :-(
    800PLN - domek lub przedsiewzciezie budowlane
    500PLN - reszta

    Badawnie wpisow w ksiedze wieczystej: 50PLN

    Oprocentowanie (podam dla przypadku udzialu wlasnego miedzy 30% a 50%)
    PLN - WIBOR3M + 2,25
    USD - LIBOR6M + 2,75
    EUR - URIBOR6M + 2,75
    CHF - LIBOR6M + 2,75