  • 1. Data: 2006-01-02 09:38:38
    Temat: Mieszkaniowa książeczka osczednosciowa PKO
    Od: "Asia" <s...@o...pl>

    Witam
    W latach 1980-1988 moja babcia wpłacała na mieszkaniowa ksiażeczke
    oszczednosciowa w PKO mojej mamy 65 000 zł. Chciałabym wiedziec czy cos z tego
    mozna byloby teraz dostac, oprócz 6,5 zł po dewaluacji - tym bardziej ze w
    najblizszym czasie musze zakupic mieszkanie. Niewiem co robic - bardzo prosze o
    pomoc

  • 2. Data: 2006-01-02 10:20:00
    Temat: Re: Mieszkaniowa książeczka osczednosciowa PKO
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Asia porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > mozna byloby teraz dostac, oprócz 6,5 zł po dewaluacji - tym bardziej ze w
    > najblizszym czasie musze zakupic mieszkanie.
    Odsetki + premia gwarancyjna
    > Niewiem co robic - bardzo prosze o pomoc
    Udac sie z ksiazeczka do odpowiedniego oddzialu PKO BP, tam wypelnic
    wniosek o wyliczenie premii i zostawic wniosek + ksiazeczke. Po kilku
    dniach w (w moim oddziale po 10 dniach roboczych) mozna sie zglosic
    celem odebrania ksiazeczki i informacji o wysokosci odsetek + premii
    gwarancyjnej (premia wyliczana jest na podstawie m.in. cen za m2 dawniej
    i dzis)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-02 10:21:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Asia" <s...@o...pl> writes:

> [...]
    > mozna byloby teraz dostac, oprócz 6,5 zł po dewaluacji - tym bardziej ze w
    > najblizszym czasie musze zakupic mieszkanie.

    Jasne - szczegoly w PKO BP, ale generalnie trzeba zrobic cesje (chyba
    przed zakupem mieszkania) i w ciagu ilus tam dni oddac ksiazeczke wraz
    z kwitem zwiazanym z zakupem do PKO BP.
    --
    Krzysztof Halasa