eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić
    pieniądze z banku?
    Date: Fri, 22 Mar 2013 22:22:39 +0100
    <m...@i...localdomain> <kibeu5$o88$1@dont-email.me>
    <kibkg4$bpp$1@dont-email.me> <5149684c$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <5149784e$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kibu0l$kem$1@dont-email.me> <kibv05$pee$1@dont-email.me>
    <kibvg5$klp$1@news.task.gda.pl> <kic6o2$163$1@dont-email.me>
    <5149a07f$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <kic8bm$8gf$2@news.task.gda.pl>
    <5149b78d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kigsov$6gv$1@dont-email.me>
    <514c15f8$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@a...kjonca> <kih7qq$iem$1@dont-email.me>
    <514c2636$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kihb4d$2hl$1@dont-email.me> <514c32f6$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kihddk$c7e$1@dont-email.me>

    TrzyLinie <t...@o...pl> writes:

    > Gdzieś już napisałem o okresie rozliczeniowym, tak jak podatki. Koniec
    > roku podatkowego - jest okienko do kupowania "za 150%", a właściciel
    > może podnieść wartość, w jakiejś rzeczywistości żyje.

    Właściwie nie powinienem komentować niedorzeczności :-(

    Kiedy właściciel może podnieść wartość, przed okienkiem?
    A jeśli np. inflacja będzie większa, tak jak to już było wielokrotnie?
    Albo ceny mieszkań zwiększą się nagle, np. z powodu zmiany sytuacji
    w okolicy?

    Może podnieść wartość w czasie okienka? -> bezskuteczność prawa do kupna

    Jak chcesz bronić się przed kupowaniem na podstawie nieznanych szerzej
    np. przyszłych decyzji np. gminy?

    Przecież gołym okiem widać, że w dodatku do braku człowieczeństwa itd.,
    takie teorie sprzyjają korupcji bardziej niż obecne zasady.

    To zresztą proste: korupcja jest najmniejsza tam, gdzie prawa ludzi do
    własnego życia, majątku itd. są największe. I odwrotnie, tam gdzie ktoś
    inny może decydować za nas, korupcja jest największa.

    > Który dalej jest prostszy niż wszystkie aktualne podatki razem. Kupowanie
    > "za 150%" będzie wyjątkiem, a nie regułą.

    To, że robienie komuś krzywdy jest wyjątkiem nie usprawiedliwia, moim
    zdaniem, ani krzywdzącego, ani państwa, które w tym pomaga.
    --
    Krzysztof Halasa