eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
  • Data: 2013-03-22 22:22:39
    Temat: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TrzyLinie <t...@o...pl> writes:

    > Gdzieś już napisałem o okresie rozliczeniowym, tak jak podatki. Koniec
    > roku podatkowego - jest okienko do kupowania "za 150%", a właściciel
    > może podnieść wartość, w jakiejś rzeczywistości żyje.

    Właściwie nie powinienem komentować niedorzeczności :-(

    Kiedy właściciel może podnieść wartość, przed okienkiem?
    A jeśli np. inflacja będzie większa, tak jak to już było wielokrotnie?
    Albo ceny mieszkań zwiększą się nagle, np. z powodu zmiany sytuacji
    w okolicy?

    Może podnieść wartość w czasie okienka? -> bezskuteczność prawa do kupna

    Jak chcesz bronić się przed kupowaniem na podstawie nieznanych szerzej
    np. przyszłych decyzji np. gminy?

    Przecież gołym okiem widać, że w dodatku do braku człowieczeństwa itd.,
    takie teorie sprzyjają korupcji bardziej niż obecne zasady.

    To zresztą proste: korupcja jest najmniejsza tam, gdzie prawa ludzi do
    własnego życia, majątku itd. są największe. I odwrotnie, tam gdzie ktoś
    inny może decydować za nas, korupcja jest największa.

    > Który dalej jest prostszy niż wszystkie aktualne podatki razem. Kupowanie
    > "za 150%" będzie wyjątkiem, a nie regułą.

    To, że robienie komuś krzywdy jest wyjątkiem nie usprawiedliwia, moim
    zdaniem, ani krzywdzącego, ani państwa, które w tym pomaga.
    --
    Krzysztof Halasa