eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić
    pieniądze z banku?
    Date: Fri, 22 Mar 2013 07:12:44 +0100
    <m...@i...localdomain> <kibeu5$o88$1@dont-email.me>
    <kibkg4$bpp$1@dont-email.me> <5149684c$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <5149784e$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kibu0l$kem$1@dont-email.me> <kibv05$pee$1@dont-email.me>
    <kibvg5$klp$1@news.task.gda.pl> <kic6o2$163$1@dont-email.me>
    <5149a07f$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <kic8bm$8gf$2@news.task.gda.pl> <2...@n...wpkg.org>
    <kigs1l$3qh$1@dont-email.me>

    TrzyLinie <t...@o...pl> writes:

    > Wypisz wymaluj opis dzisiejszej sytuacji gdzie komornik się "pomylił"
    Jeśli myślimy o tej samej sprawie, to mam wrażnie, że komornik
    egzekwował z tej dłużniczki, której dane mu dostarczył pełnomocnik
    powoda

    > bo nie miał PESELu, gdzie e-sąd nie dostarczył, bo miał zły adres
    > niby-dłużnika, itd. itp.

    I tu również. I kwestie związane z innym naliczeniem podatku, nicby nie
    zmieniły.

    KJ

    "That unit is a woman."
    "A mass of conflicting impulses."
    -- Spock and Nomad, "The Changeling", stardate 3541.9