  • 21. Data: 2013-06-13 07:18:16
    Temat: Re: Meritum - rozliczenie lokaty
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-12 22:43, S napisał(a):
    > Wydaje mi się, że saldo podawane w serwisie transakcyjnym jest wiążące dla obu
    stron. Inaczej straciłby on rację bytu. Wszak dostając przelew o 11:00, o 12:00 mogę
    > wyciągnąć pieniądze i byłoby dziwne, gdyby bank nagle policzył mi debet, bo ma 2
    dni na księgowanie, więc niby kasa jest, ale tak naprawdę to będzie za 2 dni ;-) Dość
    > absurdalna interpretacja. Skoro konto zostało zasilone to rozumiem, że przelew
    dotarł, pieniądze są do dyspozycji właściciela konta. Ktoś inaczej rozumie? ;-)

    Ja rozumiem tak samo. To nie pierwszy przykład "innego" rozumienia
    wydawałoby się "oczywistych oczywistości" przez banki ;) Do mojej listy
    dziwnych banków należały BPHahaha i Mille, ale dziś, dopisuję sobie
    Meritum :-/
    --
    TrzyLinie