  • 11. Data: 2011-01-20 11:22:08
    Temat: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Od: " " <a...@g...pl>

  • 12. Data: 2011-01-20 11:28:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    news
    http://prnews.pl/meritum-bank/promocja-lokat-w-merit
    um-banku-58565.html

  • 13. Data: 2011-01-20 12:09:41
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:ih95mk$1csg$1@news2.ipartners.pl...
    > praktycznie jak policzysz dla Meritum min. 3064.63 to masz 5.36%, jak

    a nie 3064.63 dla 5,30% co daje 5,45%
    lub 3024.29 dla 5,25% co daje 5,4% ?

  • 14. Data: 2011-01-20 12:34:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "m7marek" <m7marek@interia__.pl> wrote in message
    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > a nie 3064.63 dla 5,30% co daje 5,45%
    > lub 3024.29 dla 5,25% co daje 5,4% ?

    Ja licze tak, nie uwzgledniajac kapitalizacji po kwartale- dla tej kwoty
    wychodzi rocznie 365*0.45 dziennie czyli 164.25 a to odnoszac do 3064.63
    daje mi wlasnie 5.36%, czyli to jest stopa roczna jaka oferowalby mi inny
    bank na tradycyjnej lokacie 3-m i zakladajac, ze nie ma 'belki'.

  • 15. Data: 2011-01-20 13:03:45
    Od: " " <a...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):
    > Ja widzę:
    > https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontendWWW/appdep/
    appdep.jsf?portal=www

    Wielkie dzięki za podpowiedź ślepocie :) Tu też jest
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=15
    553

  • 16. Data: 2011-01-20 17:03:40
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    czy ktos zakladal u nich te lokaty przez net, bez rachunku osobistego, w
    miare to bezpieczne?

    czy dobrze rozumiem, to dziala tak:
    1) skladam dyspozycje na stronie www
    2) dostaje maila z potwierdzeniem i nr mojego rachunku lokaty
    3) wplacam pieniadze na podany rachunek
    4) dostaje papierowe potwierdzenie po kilku dniach
    5) na koniec lokata wraca na rachunek w innym banku, z ktorego przelalem
    pieniadze

    tak?

    czy ten e-mail z pkt. 2 ma jakis cyfrowy certyfikat?

    na stronie www pisza, ze dane nadawcy przelewu musza sie zgadzac z
    danymi wlasciciela lokaty, czy sprawdzaja tez adresy? (na ror mam podany
    adres zamieszkania, a meritum wolalbym podac adres korespondencyjny,
    chyba, ze w meritum mozna podac dwa adresy zakladajac lokate?)

  • 17. Data: 2011-01-20 17:13:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "gostek" <g...@p...pisac.na.grupe> wrote in message
> [...]
    > zamieszkania, a meritum wolalbym podac adres korespondencyjny, chyba, ze w
    > meritum mozna podac dwa adresy zakladajac lokate?)

    Teraz zakladam z konta, ale ok 1.5 roku temu bylo mozna tylko przez wnioski.
    Uzywaja podpisu elektronicznego w wysylanych mailach, nie ma papierowego
    potwierdzenia, tylko elektroniczne z podpisem elekr. danej osoby z banku.
    Jak dasz nieodnawialna to wraca 1-sesja elixir na rachunek, z ktorego
    przyszlo, wszystko jest dokladnie w terminie zapadalnosci i nie ma zadnych
    'przewalek' z opoznieniami w stylu OF.

  • 18. Data: 2011-01-20 17:15:32
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    ad 4) chyba tylko mailowe potwierdzenie
    jest certyfikat
    można podac inny adres korespondencyjny, po odptaszeniu

  • 19. Data: 2011-01-20 17:17:46
    Od: "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak dasz nieodnawialna to wraca 1-sesja elixir na rachunek, z ktorego
    > przyszlo, wszystko jest dokladnie w terminie zapadalnosci i nie ma zadnych

    Jak długo jest ważny wniosek? Czy tak jak w OF wystarczy przelac pieniadze
    w terminie wazności wniosku, czy data przelania musi byc najpóźniej
    25 -tego? Zakładam np. zmianę oprocentowania.

    wiatrak

  • 20. Data: 2011-01-20 17:24:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl> wrote in message

> [...]
    > pieniadze w terminie wazności wniosku, czy data przelania musi byc
    > najpóźniej 25 -tego? Zakładam np. zmianę oprocentowania.

    chyba tylko 5-dni, gdzies to jest w regulaminie.