  • 21. Data: 2019-12-16 16:28:16
    Temat: Re: Masz jak w banku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    > Przypuszczam (nie mam apki) że nie dotyczy to transakcji off-line.

    Jasne jest, że nie dotyczy to transakcji off-line - bo bank nie ma
    o nich wiedzy do momentu rozliczenia. Ale transakcje bezstykowe są
    prawie zawsze autoryzowane online przez bank.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 22. Data: 2019-12-16 16:38:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 19:39:02 UTC+1 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > No ale w czym problem.

    Że zaraz może być "pewne jak w radzieckim banku - nie przepadnie ci, ale i nie
    dostaniesz".

    > A to pewnie lista była niekompletna.

    Nie tnij zbytnio i tendencyjnie - z pełnego postu OP wynikało, że sklepu na liście
    nie było.

    > Tak na oko, sklep (nie bank) ma prawo obciążyć przez pół roku. Chyba że
    > dochodzą dodatkowe okoliczności, wtedy mniej.

    A czyje to oko i jak nim te pół roku zmierzyłeś?
    I co to za dodatkowe okoliczności, że mniej?

  • 23. Data: 2019-12-16 16:41:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 16:28:18 UTC+1 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:

    > Jasne jest, że nie dotyczy to transakcji off-line - bo bank nie ma
    > o nich wiedzy do momentu rozliczenia. Ale transakcje bezstykowe są
    > prawie zawsze autoryzowane online przez bank.

    Hmm, to "prawie zawsze" to w porównaniu ze stykowymi? Czy z czym?
    Moje platyny jeszcze chodzą z pikacza offline poniżej 50zł - ale inne absolutnie już
    nie.
    Z chipem jest jeszcze gorzej - w życiu (tzn. przez ostatnie 5,5 roku) trafiłem jedną
    off-line (bo pikacze dopiero niedawno się popsuły, pamiętam jak jeszcze posiadane
    karty typu "gold" chodziły z pikacza offline - debetówki raczej nie, choć dawno dawno
    temu jeszcze mogły).

  • 24. Data: 2019-12-16 16:49:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 16:38:22 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Nie tnij zbytnio i tendencyjnie - z pełnego postu OP wynikało, że sklepu na liście
    nie było.

    Tzn. sklepu na liście nie było, a lista była kompletna - bank potwierdził to
    pozostawiając zwrot w ramach "dobrej współpracy", a nie z powodu tego, że "na liście
    być powinien".

  • 25. Data: 2019-12-16 21:17:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 14 Dec 2019 01:23:45 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Faktycznie sprawdzacie wszystkie slipy w historii rachunku?
    >Bo ja nigdy nie sprawdzam i tak na szybko rozpytałem w pracy i rodzinę to nikt tego
    nie sprawdza. Ja do swojego konta w banku loguje się raz w miesiącu najczęściej żeby
    niezbędne opłaty porobić.
    Kiedys sprawdzalem wszystkie. A teraz mi sie nie chce :)
    Ale czasem zagladam w ostatnie obciazenia czy nie ma jakichs dziwnych
    sklepow. Wiekszosc mam z tych samych miejsc wiec jakby mi z
    supermarketu pierwszego wyboru doliczyli kilka transakcji to na pewno
    bym nie zauwazyl.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 26. Data: 2019-12-17 02:56:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2019 11:03:03 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Przypuszczam (nie mam apki) że nie dotyczy to transakcji off-line.
    > A wydaje się, że akurat to byłoby najbardziej przydatne. Na przykład w

    Tez bedzie przydadne, bo kiedys jedna trafia, i sie dowiesz w dwa dni,
    a nie po miesiacu.

    > takim przypadku jak ostatnio opisywany, że jakaś kobieta znalezioną
    > kartą ze 60 transakcji chyba zrobiła.

    A nie 600 w 10 miesiecy ?

    J.

  • 27. Data: 2019-12-17 09:34:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Krzysztof Halasa napisał:

    >Hmm, to "prawie zawsze" to w porównaniu ze stykowymi? Czy z czym?
    >Moje platyny jeszcze chodzą z pikacza offline poniżej 50zł - ale inne
    >absolutnie już nie.

    Na moj gust to nic sie nie zmienilo - nadal pikacz ponizej 50zl nic
    nie sprawda.
    Niby obiecali, ze bedzie czasem sprawdzal, ale sie chyba nie zdarzylo
    jeszcze.

    Byc moze po takiej transakcji na 50zl z pin zeruja sobie licznik i
    stad takie wrazenie.

    J.

  • 28. Data: 2019-12-17 16:44:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-12-17 o 02:56, J.F. pisze:

    > A nie 600 w 10 miesiecy ?

    Możliwe. Nie szukałem.
    P.G.

  • 29. Data: 2019-12-17 17:31:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    >Możliwe. Nie szukałem.

    o tym bylo na grupie.
    https://tvn24.pl/krakow,50/krakow-znalazla-karte-pla
    tnicza-uzyla-jej-771-razy-w-ciagu-10-miesiecy,986555
    .html

    No coz, dbalosc o karte i konto wielka.

    J.

  • 30. Data: 2019-12-18 10:46:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-12-17 o 17:31, J.F. pisze:

    > o tym bylo na grupie.

    Stąd to pamiętałem. Ale nie dokładnie :(
    P.G.