  • 1. Data: 2019-12-11 16:15:38
    Temat: Konto z multisubkontami
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam konto w mile.
    Potrzebuje założyć kilkanaście subkont bankowych na które będą przelewane
    z automatu kwoty z konta głównego co miesiąc.
    W mille mam cztery konta oszczędnościowe i wiecej się nie da.
    Wie ktoś jak zrobić to w mille.
    Albo w jakim banku w miarę prosto i przyjemnie?

  • 2. Data: 2019-12-11 17:23:46
    Temat: Re: Konto z multisubkontami
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 16:15, Bolko pisze:
> [...]
    > W mille mam cztery konta oszczędnościowe i wiecej się nie da.
    > Wie ktoś jak zrobić to w mille.
    > Albo w jakim banku w miarę prosto i przyjemnie?

    w inteligo? kiedys dalo sie wyklikac wiele kont ale nie wiem jakie sa
    ograniczenia

    m.

  • 3. Data: 2019-12-11 17:34:44
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 16:15:39 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > W mille mam cztery konta oszczędnościowe i wiecej się nie da.
    > Wie ktoś jak zrobić to w mille.
    > Albo w jakim banku w miarę prosto i przyjemnie?

    napisałem do helpdesku.
    Odpowiedzieli że trzeba założyć nowe konto osobiste.
    A to kosztuje :)

  • 4. Data: 2019-12-12 10:05:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-12-11 o 17:23, szsz pisze:

    > w inteligo? kiedys dalo sie wyklikac wiele kont ale nie wiem jakie sa
    > ograniczenia

    kiedyś miałem ok. 300.

    --
    Pete