  • 1. Data: 2019-12-11 13:17:43
    Temat: Curve - na co uważać?
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    Ahoj,
    wczoraj skusiłem się na Curve w końcu (wydaje mi się, że będzie to
    sensowniejsze niż Revolut, w przypadku którego trzeba pamietać o stanie
    konta jeżeli dobrze zrozumiałem ich model działania, co mi średnio
    pasuje) i zastanawiam się, czy trzeba na coś zwrócić uwagę? Któreś banki
    dowalają dodatkowe prowizje w przypadku płatności / wybierania z
    bankomatu via Curve? Główni 'złoczyńcy' to KK Citka, karty (a raczje
    jedną) aliora i santandera.

    Btw. czy przeliczniki weekendowe są dużo gorsze niż w tygodniu? Jak się
    ma w porównaniu do kursów kantoru aliora w tygodniu/weekend?

    w.

  • 2. Data: 2019-12-12 12:07:18
    Temat: Re: Curve - na co uważać?
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 13:17:46 UTC+1 użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
    >
    > Btw. czy przeliczniki weekendowe są dużo gorsze niż w tygodniu? Jak się
    > ma w porównaniu do kursów kantoru aliora w tygodniu/weekend?

    https://jakdorobic.com/curve/
    https://jakdorobic.com/pozytywne-zmiany-curve/
    https://jakdorobic.com/analiza-curve/

    Tu masz wszystko na temat Curve :D