  • 11. Data: 2002-10-15 07:29:01
    Temat: Re: MasterCard w Citi
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    > Ale jaka karta citi ? MC ?
    > To moze ja mam jakas dziwna ta MC citi, bo tego samego dnia: KK MC citi:
    > 4,14zl, a VC multi 4,26zl
    > Najwyzszy kurs przy platnosciach zagranicznych (z roznego okresu) KK citi
    > mialem: 4,18zl ;-))

    Witam

    A, masz racje, Visa, sorki, myslalem, ze MC bedzie tak samo, skoro przez $.
    Teraz to ja juz nic nie rozumiem, przeliczaja przez $ a takie kursy ???

    pzdr
    wkg

  • 12. Data: 2002-10-15 08:56:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A, masz racje, Visa, sorki, myslalem, ze MC bedzie tak samo, skoro przez
    $.

    Sam tego nie rozumiem, bo jakis czas temu wysalem poczta wewn. zapytanie o
    sposob rozliczania i odp. ze przez USD ;-/

    > Teraz to ja juz nic nie rozumiem, przeliczaja przez $ a takie kursy ???

    Co ciekawsze przy platnosciach w strefie euro wyglada na to ze jest TYLKO
    jedno przewalutowanie (z euro) zgodne z tabela kursow BH ;-) Przy
    obliczeniach (za kazdym razem) kursu zaraz po zaksiegowaniu, kurs byl zgodny
    z tabela BH/citi !!! Moze nie dokladnie ale do trzeciego miejsca po
    przecinku ;-) Ale to jest pewnie wynikiem zmian dziennych kursow. Poza tym
    nie wiemy przeciez kiedy dana transakcja byla ksiegowana ! Dla przykladu
    kurs wyszedl 4,14zl (czyli tyle co sprzedaz euro w BH/citi), gdzie USD w tym
    dniu bylo po 4,22 zl. Zatem gdzies 'ucieklo' przewalutowanie przez USD
    ;-)))) I badz tu madry czlowieku...

    > pzdr
    > wkg

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 13. Data: 2002-10-15 09:13:14
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    tym
    > dniu bylo po 4,22 zl. Zatem gdzies 'ucieklo' przewalutowanie przez USD

    Dziwy nad dziwy :))
    Jedynym rozsadnym wytlumaczeniem wydaje mi sie w takiej sytuacji to, ze oni
    po prostu robia to przewalutowanie ale jakos bez spreadu - po srednich
    kursach - wtedy kurs E/PLN wyjdzie tak jak w tabeli. Ale wtedy jak oni na
    tym zarabiaja ?

    Btw, czy sa jakies zasady, wg ktorych okreslany jest dzien, na ktory brany
    jest kurs ? Przeciez jezeli zaksiegowac moga kiedy chca to mogliby grac na
    kursach ?

    pzdr
    wkg

  • 14. Data: 2002-10-15 10:51:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Btw, czy sa jakies zasady, wg ktorych okreslany jest dzien, na ktory brany
    > jest kurs ?

    Zgodnie z regulaminem KK -kurs jest z dnia ksiegowania transakcji.

    > Przeciez jezeli zaksiegowac moga kiedy chca to mogliby grac na
    > kursach ?

    Cholera ich tam wie... choc transakcje sa rozliczane dosc szybko -tzn.
    normalnie.
    Problemem jest, to ze na wyciagu i w citi-online NIE MA daty ksiegowania,
    tylko data transakcji ;(

    pzd
    Witek

    Ps. kiedys nawet podawalem kursy i transakcje na pbb, ale bylo bez odzewu...

  • 15. Data: 2002-10-15 13:28:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> writes:

    > To moze ja mam jakas dziwna ta MC citi, bo tego samego dnia: KK MC citi:
    > 4,14zl, a VC multi 4,26zl

    Moze bys porownal z jakims bankiem, ktory nie stosuje zaporowych kursow
    (i np. oplat za wyplaty z bankomatu).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-10-15 13:29:00
    Od: "Maciej Majchrowski" <M...@b...pl>

    "wkg" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > po prostu robia to przewalutowanie ale jakos bez spreadu - po srednich
    > kursach - wtedy kurs E/PLN wyjdzie tak jak w tabeli. Ale wtedy jak oni na

    Hmmm... pytanie:
    Czy opłaca się w takim wypadku brać Citkowego MC do płacenia w Eurolandzie
    czy nie?

    --
    Maciej Majchrowski
    mailto: M...@b...pl

  • 17. Data: 2002-10-15 13:50:59
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    > Hmmm... pytanie:
    > Czy opłaca się w takim wypadku brać Citkowego MC do płacenia w Eurolandzie
    > czy nie?

    Hmmm, odpowiedz :)))

    To wlasnie probujemy ustalic. Mi wlasnie PBK wymienia bezpladnie
    obciazeniowego MC na dowolna - KK MC lub V, zastanawiam sie nad wymiana VC
    City na MC a ta BPH-PBK V na backupie trzymac

    pzdr
    wkg

  • 18. Data: 2002-10-15 14:13:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message
    > Moze bys porownal z jakims bankiem, ktory nie stosuje zaporowych kursow
    > (i np. oplat za wyplaty z bankomatu).

    Ale ja również zauważyłem w MC Citi zadziwiająco (aż nieprawdopodobnie :-)
    dobre kursy jak na rozliczanie w Europie przez USD :-)))

    K. Kowalski

  • 19. Data: 2002-10-15 15:05:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> writes:

    > Ale ja również zauważyłem w MC Citi zadziwiająco (aż nieprawdopodobnie :-)
    > dobre kursy jak na rozliczanie w Europie przez USD :-)))

    No nie wiem. Chyba ze sie ostatnio mocno kursy pozmienialy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 20. Data: 2002-10-15 17:43:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Moze bys porownal z jakims bankiem, ktory nie stosuje zaporowych kursow
    > (i np. oplat za wyplaty z bankomatu).

    Primo: obie operacje byly bezgotowkowe.
    Secundo: Problem w tym, ze zrezygnowalem ostatnio z Shella, a innej MC nie
    mam ;( Poza tym na testy VC w eurolandzie nie mam ochoty ;-)

    pzd