  • Data: 2010-01-20 10:38:39
    Temat: Re: _MasterCard_Prepaid_-_czy_jakiś_polski_bank_toto
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 19, 5:16 pm, "rejer" <rejestracji@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:
    > Witam,
    > byłem w fortisie powiedzieli mi nieoficjalnie ze jest mnóstwo reklamacji na
    mastercard prepaid jeśli chodzi o płatności internetowe, w wbk maja maestro paypass
    prepaid ale jej nie maja, bo można ją tylko zamówić internetowo a tam ją wycofali :/
    jeśli ktoś chce poznać darmowy sposób na ryana (dostać mastercarda za darmo w
    zagranicznym internetowym banku) to proszę o maila na r...@w...pl abym mógł
    wysłać zaproszenie. Pozdrawiam
    > --
    > Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj nahttp://msp.money.pl

    Karta pre-paid Maestro PayPass została wycofana z oferty naszego
    Banku. Zostanie ona zastąpiona kartą MasterCard PayPass, która
    znajdzie się w ofercie w 1 kwartale 2010 roku.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK