  • 11. Data: 2007-01-22 13:59:08
    Temat: Re: Mały kredyt gotówkowy w mBanku (!?) WYNIK KONKURSU
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    p...@o...pl napisał(a):
    > Mają wewnętrzne dyspozycję by w pewnych przypadkach absolutnie nie udzielać
    > pożyczek ORAZ by absolutnie nie ujawniać przyczyn odmowy.
    > W moim przypadku prawdopodobnie chodzi o mój wiek (63).

    Akurat to chętnie łyknie dowolna gazeta. Wysłałeś?

  • 12. Data: 2007-01-22 14:02:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Akurat to chętnie łyknie dowolna gazeta. Wysłałeś?

    no pewnie, że łyknie ;-))

    tylko skąd wiesz, że tam istnieje taka instrukcja?
    jakies konkrety?

    bank nie ma obowiązku informowac klienta o powodzie odrzucenia wniosku
    kredytowego, a aging (dyskryminacja ze wzgledu na wiek) jest oczywiscie
    b. niemile widziana wsrod klientow

    vide sprawa ING

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2007-01-22 14:08:04
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    RobertS napisał(a):

    > no pewnie, że łyknie ;-))
    >
    > tylko skąd wiesz, że tam istnieje taka instrukcja?
    > jakies konkrety?

    Chodzi mi o to, że gazeta może to zbadać.
    Byle nie Wyborcza, bo oni przeprowadzą "śledztwo".

  • 14. Data: 2007-01-22 14:12:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Chodzi mi o to, że gazeta może to zbadać.
    > Byle nie Wyborcza, bo oni przeprowadzą "śledztwo".

    moze, ale jest to latwiejsze jak dochodzi do "wycieku" z banku
    np. ktos pokaze dziennikarzowi taki dokument wewn. podpisany przez kogos
    waznego z banku, ze np osobom >60 lat kredytow NIE dajemy

    i to jest dowod, do tego 2-3 osoby, ktore sa w takim wieku, maja dobre
    dochody, zdolnosc kredytowa etc... a bank odrzucil ich wnioski i robi
    sie kipisz!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2007-01-22 14:16:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <r...@x...pl> writes:

    > bank nie ma obowiązku informowac klienta o powodzie odrzucenia wniosku

    Swoją drogą - właściwie dlaczego? Niechby tak spróbował robić piekarz.
    Albo sklep z czymkolwiek. Zaraz by miał na głowie sto kontroli,
    ustaw i utratę koncesji.

    A bankom wolno.

    MJ

  • 16. Data: 2007-01-22 14:25:07
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Swoją drogą - właściwie dlaczego? Niechby tak spróbował robić piekarz.
    > Albo sklep z czymkolwiek. Zaraz by miał na głowie sto kontroli,
> [...]

    nie pytaj mnie dlaczego, tak juz jest...takie mamy prawo
    bank stoi w pozycji sily w porownaniu do klienta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2007-01-22 14:32:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <r...@x...pl> writes:

    > nie pytaj mnie dlaczego, tak juz jest...takie mamy prawo

    Pytałem retorycznie. 8-)

    > bank stoi w pozycji sily w porownaniu do klienta

    No niestety.

    MJ

  • 18. Data: 2007-01-22 14:53:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michal Jankowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Swoją drogą - właściwie dlaczego?
    Bo tak mowi prawo bankowe. Tez jest to dla mnie kretynizm ale przeciez
    latwiej jest krzyczec ze pieniadze leza w bankach niz probowac naprawic
    prawo.
    > Niechby tak spróbował robić piekarz.
    > Albo sklep z czymkolwiek. Zaraz by miał na głowie sto kontroli,
    > ustaw i utratę koncesji.
    Nie do konca sie zgodze. Piekarz czy sklepikarz nie moze udmowic
    sprzedazy produktu i nie jest istotne czy poda przy tym uzasadnienie
    typu 'bo pan juz dzis trzeci chleb kupil' czy tez nie.
    --
    badzio