  • 1. Data: 2007-01-20 01:06:35
    Temat: kredyt na budowę domu - zapraszam do dyskusji
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    Cześć,

    Szuka takiego i pomyślałem, że warto zapytać inych. Dzisiaj byłem w
    Multibanku. 1% marży , zero za uruchomienie. Ktoś ma doświadczenie ze spłatą
    w tym banku? A może w innym?

  • 2. Data: 2007-01-20 06:55:43
    Temat: Re: kredyt na budowę domu - zapraszam do dyskusji
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Szuka takiego i pomy?lałem, że warto zapytać inych. Dzisiaj byłem w
    > Multibanku. 1% marży , zero za uruchomienie. Kto? ma do?wiadczenie ze spłat?
    > w tym banku? A może w innym?

    To akurat żadna zaleta ... popatrz na to po jakim kursie spłacasz (banku
    czy nbp) oraz czy są opłaty za wczesniejszą spłatę.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-01-20 07:40:10
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Marcin wrote:
    > Cześć,
    >
    > Szuka takiego i pomyślałem, że warto zapytać inych. Dzisiaj byłem w
    > Multibanku. 1% marży , zero za uruchomienie. Ktoś ma doświadczenie ze spłatą
    > w tym banku? A może w innym?

    W jakim miescie/jaki oddzial?
    Normalnie sie teraz zdenerwowalem. Pare dni temu bylem w multi, ale mi
    koles powiedzial ze takie warunki to mieli w promocji ktora sie juz
    skonczyla. Jakby mi takie warunki dali to bym bral bez wahania. 1% marzy
    i brak prowizji w zadnym banku nie wywalczysz.
    A co do spreadu to ma to pewne znaczenie oczywiscie, ale nie kluczowe -
    marza ma duzo wiekszy wplyw. A multi ma kursy z BRE Banku - przecietne.
    Ani najlepsze, ani najgorsze.

    Jarek

  • 4. Data: 2007-01-20 10:22:15
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > To akurat żadna zaleta ... popatrz na to po jakim kursie spłacasz (banku
    > czy nbp) oraz czy są opłaty za wczesniejszą spłatę.

    A w którym to niby banku można spłacać kredyt po kursie NPB?

    Darek

  • 5. Data: 2007-01-20 10:40:41
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > marza ma duzo wiekszy wplyw. A multi ma kursy z BRE Banku - przecietne.
    > Ani najlepsze, ani najgorsze.

    Hmm zawsze mi się wydawało że BRE ma dobre kursy, porównajmy:

    Bank/kurs kupna/kurs sprzedaży/różnica (chf)

    Bre/2,3277/2,4325/0,1048
    Millenium/2,3213/2,4260/0,1047
    GE/2,3297/2,4584/0,1287
    Dombank/2,3100/2,4530/0,143
    BOŚ/2.3326/2.4478/0,1152
    Fortis/2,3239/2,4195/0,0956 - tu mnie zaskoczyli

    Bre wychodzi bardzo dobrze.
    Które banki się jeszcze liczą w kredytach w CHF żeby porównać?

    Darek

  • 6. Data: 2007-01-20 10:41:59
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-20 11:40, Darek stwierdził, że:
    > Które banki się jeszcze liczą w kredytach w CHF żeby porównać?

    DB?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2007-01-20 13:45:35
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > Dombank/2,3100/2,4530/0,143
    > BOŚ/2.3326/2.4478/0,1152
    > Fortis/2,3239/2,4195/0,0956 - tu mnie zaskoczyli

    Dorzucam db po sugestii Marcina
    DB/2.3393/2.4106/0,0713 - najlepiej

    Moze lepiej byłoby liczyc procentowo ale tak czy siak kosztem klienta jest
    różnica pomiędzy kursem kupna i sprzedazy.

  • 8. Data: 2007-01-20 13:57:34
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > A w którym to niby banku można spłacać kredyt po kursie NPB?

    NBP miało być oczywiście

    Darek

  • 9. Data: 2007-01-20 14:11:53
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > DB/2.3393/2.4106/0,0713 - najlepiej

    No i zapomniałem o PKO/2.3310/2.4359/0,1049

    Darek

  • 10. Data: 2007-01-20 14:30:55
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Darek wrote:

    >>> Millenium/2,3213/2,4260/0,1047
    >>> GE/2,3297/2,4584/0,1287
    >>> Dombank/2,3100/2,4530/0,143
    >>

    > No i zapomniałem o PKO/2.3310/2.4359/0,1049

    Jesli dobrze pamietam to WBK ma tez bardzo dobry spread, ale bardzo
    kiepsko licza zdolnosc kredytowa. Podobny problem jest z DB.

    A to co piszesz potwierdza moje slowa: BRE jest w srodku stawki.

    Jarek