  • Data: 2003-02-09 13:57:24
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:ZUq1a.222734$xv1.2623422@news.chello.at...

    > Tak, juz sobie wyobrazam ta tysieczna ilosc fraudow po 50 PLN. Przemysl
    > najpierw to co zamierzasz napisac. To samo dotyczy snobizmu, zaden inny
    bank
    > przed PKO nie oferowal elektronicznej karty kredytowej [pomijam te
    dziwolagi
    > BSK, czy Zagla]. W momencie otwierania rachunku w Multi mialem do wyboru
    > Electrona lub VC [dzieki uprzejmosci Multi za darmo], wybralem VC, bo
    > wiedzialem ze nie wszystkie transakcje beda autoryzowane, ze mam wyzszy
    > limit wyplat gotowki itd. czyla za taka sama cene dostalem karte o
> [...]

    Mylisz dwie rzeczy. kredytowka sluzy do zawierania nieoprocentowanego
    kredytu do 50 dni. to ze czasami sie nie autoryzuje to bonus, to nie jest
    glowna cecha KK. i to jest jej zaleta ktorej plasciaki nie maja. a ze VC w
    multi jest zdaje sie charge, czyli kiepsko to inna sprawa. co za radocha
    miec VC charge, troche nielogiczne to jest. bo w koncu z kk to najlepsza
    zabawa ze wydajesz najpeirw nie swoje hehe.