  • Data: 2004-04-02 08:19:14
    Temat: Re: Maestro i znaczek EC
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c4j1ld$9rp$1@news.onet.pl...
    > Witajcie,
    >

    > Jako, że niedługo wybywam na kilka dni do naszych zachodnich sąsiadów, tak
    > się głośno zastanawiam. Maestro wydane przez ING Bank Śląski w formie
    karty
    > debetowej do rachunku bieżącego ma z tyłu logo EC - electronic cash.

    Nie wiem, czy znaczek EC nie oznaczał również, że karta służyła jako
    gwarancyjna do euroczeków (na rewersie należało wpisać numer karty). Miałem
    tak w Pekao S.A. i karta nie działała tam, gdzie było tylko Electronic Cash
    (musiało być jeszcze Maestro, żeby transakcja przeszła). Za to przy płaceniu
    euroczekami byłem zawsze o kartę proszony.

    MaciejK