  • Data: 2004-04-02 08:55:03
    Temat: Re: Maestro i znaczek EC
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak wygląda _obecnie_ akceptowalność Maestro w Niemczech ? Jakieś
    > sklepy/stacje benzynowe. Bo na Visę Electron się nie nastawiam... Czy
    > akceptowalność Maestro jest faktycznie większa od akceptowalności Visy
    > Electron ?

    W miejscach, gdzie ja płaciłem (duże miasta + stacje benzynowe) były karty
    obydwu systemów - Visa i MC. Jak do płacenia używałem najczęściej wypukłej
    Visy i nigdy nie było problemów.

    Raz na stacji miałem problem z kartami, bo moje Maestro z Pekao (ze
    znaczkiem EC) nie przeszło, VE (PKO BP) żony też nie, honor uratowała mi
    Visa z Citi.

    MaciejK