    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Maestro i MC Electronic
    Date: Mon, 7 Jul 2003 18:27:32 +0200

    In article <bebtf1$5ef$1@inews.gazeta.pl>, wrote:

    > Ale ja sie nie pytalem ani o PKO BP ani o sposob rozliczania banku z
    > klientem, a o podstawowa roznice pomiedzy tymi dwoma kartami.
    > Przeciez zarowno Maestro jak i MC Electronic to karty plaskie.
    > Wiec gdzie ta 'subtelna' roznica pomiedzy nimi???

    Chyba wedlug zasad Europay'a, Maestro nie moze byc kredytowe, a
    MasterCard Electronic moze. IMHO jest to jedyna roznica. A no i pewnie
    w przypadku MasterCard Electronic Europay zezwala bankowi na
    umozliwienie transakcji MOTOIO, a w Maestro nie. Ale to tylko moj
    domysl.

    MasterCard Electronic t bylby wiec taki odpowiednik Visa Electron, a
    Maestro nie ma swojego odpowiednika w kartach Visy.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl