  • Data: 2003-07-07 16:18:30
    Temat: Re: Maestro i MC Electronic
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Kycler dnia 2003-07-07 18:03 napisał(a) co następuje:

    > Sądzę, że odpowiedź może być łatwiejsza, niż można przypuszczać. Karta MCE
    > to karta w systemie Master Card, ale Maestro to po prostu Maestro. I nie
    > każdy punkt, który akceptuje MC musi akceptować Maestro. W Polsce zazwyczaj
    > tak jest, a za granicą?
    > Ale mogę się mylić.

    A ja myślę, że to jedynie względy historyczno-marketingowe ;-)
    1. Nie każdy wie, że Maestro jest w jakiś sposób powiązane z
    MasterCardem (ile ludzi słyszało o EuroPayu?)
    2. MasterCard jest marką globalną, znaną i reklamowaną na całym świecie
    3. Maestro zakorzeniło się w polskim rynku już dawno, więc wciąż jest
    wydawane
    4. Nic nie stoi na przeszkodzie, by promować nową kartę, i to
    elektroniczną (tak jak Visa -> Visa Electron, tak teraz MasterCard ->
    MasterCard Electronic).

    Ale mogę się mylić ;-)

    --
    Marek Madej