  • 11. Data: 2002-11-04 15:03:13
    Temat: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Od: s...@o...pl

    :)))))))))))
    Pozdrawiam
    Spekulant

  • 12. Data: 2002-11-04 16:11:40
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Witam!

    Nawiązując do twojej prośby:

    -za szczególną, rzadko spotykaną, w polskich placówkach bankowych, kulturę
    osobistą pracowników i indywidualnego, profesjonalnego podejścia do mnie
    jako klienta, ukłon w stronę Dyrektora Placówki, Pana Radosława Prussa oraz
    jego zastępcy Pani Joanny Antczak,
    - za to, że pracownicy zawsze się ze mna witaja przy wejściu i wyjściu, za
    to, że zawsze dotrzymują swoich obietnic, oddzwaniają na czas i są
    punktualni, gdy się ze mną umawiają na spotkania,
    - za to, że chodzimy do tego samego kina! :-),
    - (jeden) minus, kiedyś raz (slownie: jeden) czekałem dłużej niż 5 minut na
    przyjecie ode mnie gtówki w kasie!

    Pozdrawiam,

    Konrad Krupiński

  • 13. Data: 2002-11-04 16:18:50
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Ich klientem jestem od 12 m-cy!
    :-)

  • 14. Data: 2002-11-04 18:26:50
    Od: s...@p...onet.pl

    Co jak co , ale ten pracownik ma chyba blade pojęcie o relacjach z klientami.
    Parenaście lat temu to może takie slogany były na miejscu.
    Co takiego Niezadowolonego klienta interesuje, że sa jeszcze inni zadowoleni?
    On raczej powinien zbadać sprawę i postarać sie, aby niezadowolony klient
    zmienił zdanie! Itp....

    Cześć

  • 15. Data: 2002-11-04 22:36:06
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    [...]
    > P.S. Oczywiscie wolabym miec zloty pakiet w Fortisie hehehehe (Akwarium to
    > jednak takie pol rozwiazanie - dla biednych VIPow, ktorych nie stac na
    duze
    > BRE czy nie chca isc do innego banku)

    Czemu uważasz, że złoty pakiet Fortisu lepszy?

  • 16. Data: 2002-11-05 10:19:04
    Od: s...@o...pl

    > Ich klientem jestem od 12 m-cy!
    > :-)

    Może właśnie w tym tkwi cała tajemnica ukłonów :)

  • 17. Data: 2002-11-05 12:09:54
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Konrad pisze:

    > - za to, że chodzimy do tego samego kina! :-),
    Za ichni(multibanku) fundusz reprezentacyjny? ;->
    --
    mj

  • 18. Data: 2002-11-05 14:09:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > duze BRE czy nie chca isc do innego banku)

    > Czemu uważasz, że złoty pakiet Fortisu lepszy?

    Wlasnie dlaczego ? Oplata 15zl/mc, prawie wszystko platne, %% podobne. Czy
    dlatego, ze wyplaty z bankomatow VISA GOLD sa za free ? Bo jesli tak to
    kiepski interes: 15zl + 250zl VG/rok. Jak dla mnie troche drogo. To juz wole
    aqua + e-pakiet lub lepiej aqua + inteligo ;-P

  • 19. Data: 2002-11-05 14:20:51
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > kiepski interes: 15zl + 250zl VG/rok. Jak dla mnie troche drogo. To juz wole
    > aqua + e-pakiet lub lepiej aqua + inteligo ;-P

    To zostań sobie już lepiej w tym aqua i inteligo i nie psuj klienteli
    Fortisowi :)

  • 20. Data: 2002-11-05 14:36:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > To zostań sobie już lepiej w tym aqua i inteligo i nie psuj klienteli
    > Fortisowi :)

    A skad wiesz, ze nie jestem klientem Fortisu ??? ;-)))