  • 11. Data: 2002-12-12 16:02:43
    Temat: Re: MULTIBANK -10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ataagq$ite$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > hmmm - moze bym ci napisal, ale cholera wie, czy znowu nie chpodzi o
    > jakies pytanie "czasowe" :DDDDD

    Nie odwracajcie kota ogonem :)

    Rzecz w tym, że poinformowałem, że chodzi o konkurs i prosiłem w imieniu
    uczciwych uczestników o wstrzymanie się z udzielaniem odpowiedzi do 16.15.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2002-12-12 16:26:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message

    > Nie odwracajcie kota ogonem :)
    >
    > Rzecz w tym, że poinformowałem, że chodzi o konkurs i prosiłem w imieniu
    > uczciwych uczestników o wstrzymanie się z udzielaniem odpowiedzi do 16.15.

    ??? To ma być poinformowanie o konkursie? :-)))

    "Ja znam cztery.

    To nie fair, w tym konkursie odpowiada się samodzielnie!

    Bardzo proszę nie udzielac odpowiedzi przed godziną 16:15."

    Stary - przecież osoba, która nie wie o co chodzi nie ma pojęcia, ze chodzi
    o jakiś konkurs na jakimś portalu! :-) To wygląda jak jakiś tekścik, że ten
    konkurs to jakiś TEN konkurs - tu i teraz na pbb :-))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-12-12 16:50:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atagsb$ddn$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Stary - przecież osoba, która nie wie o co chodzi nie ma pojęcia, ze
    > chodzi o jakiś konkurs na jakimś portalu! :-) To wygląda jak jakiś
    > tekścik, że ten konkurs to jakiś TEN konkurs - tu i teraz na pbb :-))

    Masz rację :)

    To pamiętaj, uważaj w środy w godzinach wczesnopopołudniowych na dziwne
    krótkie pytania :) i nie odpowiadaj na nie od razu.

    To prośba oczywiście.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2002-12-13 09:16:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > To pamiętaj, uważaj w środy w godzinach wczesnopopołudniowych na dziwne
    > krótkie pytania :) i nie odpowiadaj na nie od razu.
    >
    > To prośba oczywiście.

    ok - postaram się :-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-12-13 09:34:02
    Od: s...@o...pl

    > ok - postaram się :-)
    >
    > K. Kowalski

    Liczymy na ciebie

  • 16. Data: 2002-12-13 10:51:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Liczymy na ciebie

    Niech jeszcze ktoś napisze "Niech moc będzie z Tobą" i może wtedy wytrwam w
    zamiarze ;-)

    K. Kowalski

  • 17. Data: 2002-12-13 13:54:46
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    > Niech jeszcze ktoś napisze "Niech moc będzie z Tobą" i może wtedy wytrwam
    > zamiarze ;-)
    >
    > K. Kowalski

    Niech moc będzie z Tobą!
    Marcin