  • 1. Data: 2003-11-07 10:52:02
    Temat: MC Onet Lukas za darmo - warto ?
    Od: "DS" <p...@p...onet.pl>

    Wydanie za darmo do końca XII.2003r.(www.lukas.pl)

    Co o tym sądzicie ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-11-07 10:58:12
    Temat: Re: MC Onet Lukas za darmo - warto ?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    DS <p...@p...onet.pl>:
    > Wydanie za darmo do końca XII.2003r.(www.lukas.pl)

    Mozesz podac dokladniejszy link - nie moge znalezc tej informacji.

    > Co o tym sądzicie ?
    Ja te karte mam od poczatku (ale zaplacilem normalna cene) i na razie jestem
    zadowolony.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-07 11:09:45
    Od: "DS" <p...@p...onet.pl>

    > Mozesz podac dokladniejszy link - nie moge znalezc tej informacji.

    Jak wybierzesz z głównej strony ofertę kart a potem MC,
    po prawej stronie miga reklamowy baner: MC za 0zł.

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-11-07 11:13:54
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    DS <p...@p...onet.pl>:

    > Jak wybierzesz z głównej strony ofertę kart a potem MC,
    > po prawej stronie miga reklamowy baner: MC za 0zł.

    U mnie tam nie miga nic, ale w koncu znalazlem:

    http://www.lukas.com.pl/promo_mastercard_opis.asp

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-07 11:18:24
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    A ja z takim malym pytaniem (wybaczcie jezeli za bardzo namieszalem)
    Czy zapis z regulaminu:

    >Każdy Uczestnik promocji, który skorzysta z promocji, a następnie przed
    upływem 12 miesięcy kalendarzowych od daty odebrania swojej karty:
    > -zrezygnuje z użytkowania tej karty lub
    > -zrezygnuje ze wznowienia tej karty lub
    > -wypowie umowę o przyznanie limitu kredytowego i wydanie karty kredytowej
    Mastercard Onet LUKAS Bank,
    > -nie będzie przestrzegał zasad "Regulaminu wydawania i użytkowania kart
    kredytowych MasterCard LUKAS Banku"
    >zostanie obciążony opłatą za wydanie karty zgodnie z Tabelą Opłat i
    Prowizji obowiązującą w dniu wydania karty. Obciążenie zostanie wykazane na
    wyciągu z >rachunku karty i będzie podlegało zasadom obowiązującym przy
    spłacaniu zadłużenia na rachunku karty.

    oznacza ze nie da sie zrezygnowac z tej karty po roku bez oplat. Bo jak
    wysle rezygnacje ze wznowienia przed uplywem roku to pobiora kase, a jak
    wysle po terminie tez pobiora za uzytkowanie na 2 rok. Wychodzi na to ze
    jest to karta na 2 lata za 50% ceny.

    GP

  • 6. Data: 2003-11-07 11:51:31
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysle rezygnacje ze wznowienia przed uplywem roku to pobiora kase, a jak
    > wysle po terminie tez pobiora za uzytkowanie na 2 rok. Wychodzi na to ze

    identyczny zapis jest w promocji kart multibanku

  • 7. Data: 2003-11-07 14:20:47
    Temat: Re: MC Onet Lukas zamienic z VC Lukas?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DS" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wydanie za darmo do końca XII.2003r.(www.lukas.pl)
    >
    > Co o tym sądzicie ?

    To ja z innej beczki (choc nie do konca).

    Czy ktos przerabial zamiane VC posiadanej VC Lukas Banku na MC Onet Lukas?
    Mam juz jedna kredytowa VC Millennium (rezerwowa i do placenia za granica),
    ale VC Lukasa uzywam na codzien w kraju. Mysle jednak, ze moglbym ja
    zamienic na MC zeby uzywac jej na codzien i moze w krajach gdzie sie placi
    Euro (oplaci sie?). Nie potzrebuje trzeciej karty kredytowej (za duzo
    oplat), a przypuszczam, ze nawet by mi jej nie przyznali z rozsadnym limitem
    (moze wogole - za duzo kredytow).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 8. Data: 2003-11-09 01:00:31
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2003 15:20:47 +0100, "Lopez"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy ktos przerabial zamiane VC posiadanej VC Lukas Banku na MC Onet Lukas?

    pytałem o to. Nie ma zamiany. Co najwyżej rezygnacja z jednej i
    wniosek o drugą.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2003-11-12 08:34:09
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Lukas?

    > pytałem o to. Nie ma zamiany. Co najwyżej rezygnacja z jednej i
    > wniosek o drugą.
    Dokladnie, przy tym rezygnacja z jednej nie oznacza zamkniecia jej rachunku,
    stad limit przyznany na MC bedzie pomniejszony o ten wyliczony dla VC. Mozna
    to obejsc i nie czekac kilka miesiecy, wymagane indywidualne pismo do
    Wroclawia.
    Pzdr, darek