  • 1. Data: 2003-11-07 11:08:37
    Temat: [Inteligo] Zmiana w powiadomieniach sms.
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Do tej pory jesli ktos mial debet w koncie, powiadomienie o operacji na
    koncie pokazywalo srodki dostepne (czyli tez debet). Dzis dostalem smsa i
    saldo w nim ukazuje srodki ale _bez_ debetu. Osobiscie nawet mi sie to
    podoba, bo przynajmniej wiem, ile na koncie jest 'moich' a nie w sumie - nie
    kusi, by wchodzić na debet.

    Seb

  • 2. Data: 2003-11-07 12:33:04
    Temat: Re: [Inteligo] Zmiana w powiadomieniach sms.
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    seb napisał:

> [...]
    > podoba, bo przynajmniej wiem, ile na koncie jest 'moich' a nie w sumie - nie

    Może już nie masz debetu.

    Szy.

  • 3. Data: 2003-11-07 13:46:41
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Może już nie masz debetu.

    Mam, sprawdzałem, bo też tak sobie pomyślałem ;)

    pzdr
    Seb

  • 4. Data: 2003-11-07 14:26:08
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Może już nie masz debetu.

    Ooo, dostałem następnego, i już jest tak jak po staremu...
    Cos mieszali ?

    Seb