  • 21. Data: 2016-08-08 17:32:35
    Temat: Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kris <k...@g...com> writes:

    > "Dokument elektroniczny- nie wymaga podpisu" czy jakoś tak to szło.
    > W Millenium przy kasach nie dawno widziałem informację coś w stylu "
    > na potwierdzeniu wpłaty nie ma pieczątki i podpisu pracownika-
    > dokument elektroniczny"

    No ale dokument elektroniczny jest takim do momentu wydrukowania go.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 22. Data: 2016-08-08 19:27:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 sierpnia 2016 17:32:37 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:

    > No ale dokument elektroniczny jest takim do momentu wydrukowania go.
    Niby tak by logicznie wychodziło ale np papierowe wydruki wyciągów drukowane z
    systemów transakcyjnych takie zapisy zawierają. W millenium nawet kp i kw z kasy tak
    mają

  • 23. Data: 2016-08-08 20:55:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-08 10:29, Wojciech Bancer wrote:
    > Czyli to poniżej procenta? To nie jest sporo.

    Że co? Przy 1% oddziały pocztowe powinny ginąc pod górami
    niedostarczonych listów. Z jakiegoś powodu listy te giną w limbo bez
    śladu. 1% to naprawde sporo. Pewno setki ton.

    > A widziałeś przesyłkę zaadresowaną do kogoś *nie* zawierającą
    > danych osobowych?

    A co to ma do rzeczy? Wielokrotnie widziałem, np. reklamy bez danych
    osobowych. Informcje o tym że spłaciłeś kredyt albo zdiagnozowali Ci
    grzybicę powinny być pakowane w coś innego niz list zwykły. Ze zwykłej
    kultury i szacunku którego w bankach brakuje.

    > Ale w jakim sensie znacznie tańsze? Może właśnie droższe przez to, że
    > musi się tym zająć żywy człowiek?

    Wysłaniem listu zwykłego tez musi. Nie naciągaj.

    > No właśnie pytanie czy przesyłka rejestrowana może podlegać w takim samym
    > stopniu automatyzacji, czy nie. :)

    Bez spisania umowy z pocztą wysysłalem swego czasu setki listów
    poleconych hurtem. Nie wydaje mi się aby było to jakoś specjalnie trudne
    nawet dla miszczuf excela skoro nawet ja potrafiłem to zautomatyzować do
    granicy absurdu.

  • 24. Data: 2016-08-09 08:49:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > A co to ma do rzeczy? Wielokrotnie widziałem, np. reklamy bez danych
    > osobowych.

    Jeśli nie było adresu odbiorcy to nie jest przesyłka/list.
    Jeśli był adres to były i dane osobowe :)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2016-08-09 09:23:00
    Od: "news.kjonca" <k...@p...onet.pl>

    On 08/08/16 20:55, Sebastian Biały wrote:
    [...]

    > Wysłaniem listu zwykłego tez musi. Nie naciągaj.

    Nie musi.
    KJ

  • 26. Data: 2016-08-09 19:12:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Niby tak by logicznie wychodziło ale np papierowe wydruki wyciągów
    > drukowane z systemów transakcyjnych takie zapisy zawierają. W
    > millenium nawet kp i kw z kasy tak mają

    No bo nikt tego nie usuwa. Ale raczej trudno spodziewać się, by kartka
    papieru była elektroniczna.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 27. Data: 2016-08-10 08:31:35
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-09 o 19:12, Krzysztof Halasa pisze:

    > No bo nikt tego nie usuwa. Ale raczej trudno spodziewać się, by kartka
    > papieru była elektroniczna.

    Twierdzisz, że bank przechowuje sobie KP i KW w plikach PDF?
    Wg mnie ten tekst oznacza, że wydruk jest jedynie obrazem
    elektronicznego dokumentu, czyli zapisu w bazie danych,a bazie danych
    tego tekstu o braku podpisu i stempla nie ma, bo byłby jeszcze bardziej
    bez sensu :)

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2016-08-10 08:47:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> writes:

    > Twierdzisz, że bank przechowuje sobie KP i KW w plikach PDF?
    Wcale by mnie to nie zdziwiło.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 29. Data: 2016-08-10 09:03:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-10 o 08:47, Kamil Jońca pisze:

    > Wcale by mnie to nie zdziwiło.

    W sumie mnie też nie, biorąc pod uwagę specyfikę branży. Tylko po co,
    skoro w każdej chwili można sobie taki obraz w ułamku sekundy
    wygenerować? I to z dowolną "datą wydruku/wygenerowania" w stopce.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2016-08-10 09:13:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> writes:

    > W sumie mnie też nie, biorąc pod uwagę specyfikę branży. Tylko po co,
    > skoro w każdej chwili można sobie taki obraz w ułamku sekundy
    > wygenerować? I to z dowolną "datą wydruku/wygenerowania" w stopce.

    I dasz sobie głowę uciąć że "powtórnie wygenerowany" będzie DOKŁADNIE
    tym samym co dostał klient?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/