    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    Date: Mon, 8 Aug 2016 20:55:54 +0200

    On 2016-08-08 10:29, Wojciech Bancer wrote:
    > Czyli to poniżej procenta? To nie jest sporo.

    Że co? Przy 1% oddziały pocztowe powinny ginąc pod górami
    niedostarczonych listów. Z jakiegoś powodu listy te giną w limbo bez
    śladu. 1% to naprawde sporo. Pewno setki ton.

    > A widziałeś przesyłkę zaadresowaną do kogoś *nie* zawierającą
    > danych osobowych?

    A co to ma do rzeczy? Wielokrotnie widziałem, np. reklamy bez danych
    osobowych. Informcje o tym że spłaciłeś kredyt albo zdiagnozowali Ci
    grzybicę powinny być pakowane w coś innego niz list zwykły. Ze zwykłej
    kultury i szacunku którego w bankach brakuje.

    > Ale w jakim sensie znacznie tańsze? Może właśnie droższe przez to, że
    > musi się tym zająć żywy człowiek?

    Wysłaniem listu zwykłego tez musi. Nie naciągaj.

    > No właśnie pytanie czy przesyłka rejestrowana może podlegać w takim samym
    > stopniu automatyzacji, czy nie. :)

    Bez spisania umowy z pocztą wysysłalem swego czasu setki listów
    poleconych hurtem. Nie wydaje mi się aby było to jakoś specjalnie trudne
    nawet dla miszczuf excela skoro nawet ja potrafiłem to zautomatyzować do
    granicy absurdu.