  • 31. Data: 2016-08-10 10:01:46
    Temat: Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-10 o 09:13, Kamil Jońca pisze:

    > I dasz sobie głowę uciąć że "powtórnie wygenerowany" będzie DOKŁADNIE
    > tym samym co dostał klient?

    Oczywiście, że nie dam :)
    Prawdę mówiąc chyba wystarczy, żeby dane się zgadzały, wygląd nie musi
    być identyczny. Poza tym nie wiem czy bankowi na tym zależy, żeby mieć
    kopię kwitu klienta. Po co? To raczej klientowi by na tym zależało*.
    No ale może są jakieś bankowe przepisy, które tego wymagają.

    * i to przy założeniu, że kopia będzie przez niego podpisana. W
    Eurobanku każdy dokument drukują podwójnie, stempluja, podpisują, i dają
    do podpisu klientowi. Ale to może wynikać z kwestii (nie)zaufania do
    oddziałów partnerskich/franczyzowych.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2016-08-10 10:08:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> writes:

> [...]

    [...]
    > Oczywiście, że nie dam :)
    > Prawdę mówiąc chyba wystarczy, żeby dane się zgadzały, wygląd nie musi

    [...]
    No właśnie o te dane chodzi :)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "You boys lookin' for trouble?"

  • 33. Data: 2016-08-10 12:38:59
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-10 o 10:08, Kamil Jońca pisze:

    > [...]
    >
    > [...]
    > No właśnie o te dane chodzi :)

    No chyba bank ma jakieś zaufanie do swojej bazy danych? :)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2016-08-10 12:47:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> writes:

> [...]
    [...]
    > No chyba bank ma jakieś zaufanie do swojej bazy danych? :)

    Po 3 połączeniach i 7 migracjach?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "No, no, I don't mind being called the smartest man in the world. I just wish

  • 35. Data: 2016-08-10 16:35:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> writes:

    > Twierdzisz, że bank przechowuje sobie KP i KW w plikach PDF?

    Nie mam pojęcia. Ale formularz KP i KW to nie są w ogóle żadne
    dokumenty, natomiast wypełnione dokumenty (w szczególności, podpisane)
    są jedynie papierowe.
    No chyba że je później skanują.

    > Wg mnie ten tekst oznacza, że wydruk jest jedynie obrazem
    > elektronicznego dokumentu, czyli zapisu w bazie danych,a bazie danych
    > tego tekstu o braku podpisu i stempla nie ma, bo byłby jeszcze
    > bardziej bez sensu :)

    Ale jednak "dokument elektroniczny" to jest np. plik z informacjami
    o przelewie albo inny wyciąg w PDF, a nie jakieś elementy bazy danych.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 36. Data: 2016-08-10 22:11:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-08-16 o 08:31, Miroo pisze:

> [...]
    > elektronicznego dokumentu, czyli zapisu w bazie danych,a bazie danych
    > tego tekstu o braku podpisu i stempla nie ma, bo byłby jeszcze bardziej

    W baziejest podpis polegający na odnotowaniu,z czyjego konta użytkownika
    (pracownika) wygenerowano dokument.

  • 37. Data: 2016-08-11 09:41:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 16:35:22 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > Ale jednak "dokument elektroniczny" to jest np. plik z informacjami
    > o przelewie albo inny wyciąg w PDF, a nie jakieś elementy bazy danych.
    Ten zapis na wydrukach ma taka treść dokładnie:
    "Ten dokument jest wydrukiem komputerowym. Nie wymaga pieczatki ani podpisu."

  • 38. Data: 2016-08-11 09:43:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-11 o 09:41, Kris pisze:

    > Ten zapis na wydrukach ma taka treść dokładnie:
    > "Ten dokument jest wydrukiem komputerowym. Nie wymaga pieczatki ani podpisu."

    Z rzeczywistością ten opis ma niewiele wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2016-08-11 10:45:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 sierpnia 2016 09:43:14 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Z rzeczywistością ten opis ma niewiele wspólnego.
    Z rzeczywistością ma 100% wspólnego bo takie właśnie w rzeczywistości są drukowane