  • 21. Data: 2006-01-04 15:06:05
    Temat: Re: MBank - anulowanie przelewu
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Dnia Sun, 1 Jan 2006 20:12:29 +0100,
    > osoba podpisana: Jacek Smorzewski <s...@b...pl>

    > Nie. O ile się nic nie zmieniło, to, jeśli w dniu X zleciłeś przelew na
    > dzień Y(Y>=X+1) to w dniu Y nie możesz go anulować, przynajmniej przez
    > Internet. Przetestowane.

    > Owszem, jeśli w dniu X zlecasz przelew na dzień X, a nie nadeszła
    > jeszcze właściwa sesja eliksiru.
    > KJ

    Nie mam konta w mBanku ale w Multi (te same systemy)
    przelew wisi w przelewach oczekujących na realizację aż do momentu kiedy
    są sesje wychodzące..np jeśli sesja jest o 13:25 to do mniej więcej tej
    godziny (dokładność zegarków) przelew można anulować ..
    zdażało mi się anulować przelew 3-4 minuty przed 13:25 dnia kiedy miał być
    realizowany bez żadnego problemu..

    A tutaj taki kwiatek w mBanku :)

    --
    Spock ... Earth ..

  • 22. Data: 2006-01-04 15:34:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:
    [...]

> [...]
    > godziny (dokładność zegarków) przelew można anulować ..
    > zdażało mi się anulować przelew 3-4 minuty przed 13:25 dnia kiedy miał być

    Interesujące. Jak udało Ci się zlecić przelew przyszły (czyli co
    najmniej dzień wcześniej), tak aby wyszedł III sesją eliksiru ?

    KJ

  • 23. Data: 2006-01-04 17:13:13
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 04 Jan 2006 16:06:05 +0100, w <dpgogd$joc$1@news.task.gda.pl>, Marcin
    Jurczuk <m...@t...pl> napisał(-a):

> [...]
    > godziny (dokładność zegarków) przelew można anulować ..
    > zdażało mi się anulować przelew 3-4 minuty przed 13:25 dnia kiedy miał być

    Bo składałeś go w tym samym dniu. Złóż dzień wcześniej i sprawdź :>