  • 41. Data: 2002-12-05 09:08:37
    Temat: Re: MBANK - pobrali mi 36 zyli za kartę !!!!! Co jest?
    Od: s...@o...pl

    > Była, w wysokości 0 zł.

    Nie rozśmieszaj mnie - skoro była w wysokości 0zł to niech mBank udowodni że ją
    pobrał :) Sprawdzałem historię rachunku i nie ma na niej śladu, że mBank
    pobierał opłatę 0zł za wydanie karty VE :)

  • 42. Data: 2002-12-05 10:31:01
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    przepraszam wszystkich za date w poprzednim poscie

    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 43. Data: 2002-12-05 13:05:05
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia 5 Dec 2002 10:08:37 +0100, s...@o...pl napisał(a):

    >Nie rozśmieszaj mnie - skoro była w wysokości 0zł to niech mBank udowodni że ją
    >pobrał :) Sprawdzałem historię rachunku i nie ma na niej śladu, że mBank
    >pobierał opłatę 0zł za wydanie karty VE :)

    to masz podstawę do reklamacji ;-))
    Jak udowodzisz, ze musiał pobierać.

    BAH
    PS.
    Z historii wynika, że miałem 0 PLN na izzykoncie i nie dostałem
    odsetek.
    i co gorsze nie odprowadzono podatku ;-)

  • 44. Data: 2003-01-07 23:43:54
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "TS" <f...@o...pl> skribis:

    >Regulamin mówi, że opłaty są zgodne z obowiązującą TOiP. Nie mówi ile
    >konkretnie wynoszą opłaty, tylko gdzie można znaleźć ich aktualne wysokości.
    >Czyli obojętnie jakie będą kwoty w tabeli, naliczenie będzie prawidłowe

    Czyli jak od jutra bedzie 100 zl dzienne za prowadzenie konta, to wszystko
    bedzie OK ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Don't shut love out of your life by saying it's impossible to find.

  • 45. Data: 2003-01-08 09:10:13
    Od: s...@o...pl

    > Czyli jak od jutra bedzie 100 zl dzienne za prowadzenie konta, to wszystko
    > bedzie OK ?

    no wlaśnie - odpuściłem sobie reklamacje, wycofałem środki, na dniach zamykam
    konto

  • 46. Data: 2003-01-09 16:17:02
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Dnia 2003-01-08 10:10, Użytkownik s...@o...pl napisał:

    > no wlaśnie - odpuściłem sobie reklamacje, wycofałem środki, na dniach zamykam
    > konto

    mnie tez wkurzyli na maksa - to zachowanie godne Nigeryjskich firm,
    ktore posiadaja zablokowane srodki na Wyspach Wielkanocnych, a nie banku...

    chcialem dzis przedluzyc, a wlasnie sie dowiedzialem, ze juz mi
    przedluzyli i pobrali za to kase i oczywiscie nie moge zrezygnowac...

    mi nawet nie o to chodzi, ze ich regulamin lamie kodeks. gdybym mogl
    zrezygnowac z tej karty, ktora bedzie wazna dopiero za miesiac - ok. ale
    ja nie moge! - to jest po prostu chamstwo!

    dla mnie jest to powiedzenie klientowi: wal sie Ty palencie i plac!

    a jezeli bank zacznyma miec w d... klientow, to oni niebawem zaczna sie
    rewanzowac tym samym

    marcin

  • 47. Data: 2003-01-10 08:20:59
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Marcin wrote:

    > mi nawet nie o to chodzi, ze ich regulamin lamie kodeks.

    jaki artykuł którego kodeksu?

    pzdr

    Tomek

  • 48. Data: 2003-01-10 14:01:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Marcin <m...@e...com.pl> writes:

    > chcialem dzis przedluzyc, a wlasnie sie dowiedzialem, ze juz mi
    > przedluzyli i pobrali za to kase i oczywiscie nie moge zrezygnowac...

    VE do emaxa?
    To w czym problem, jesli chciales to zrobic, i czemu chcesz rezygnowac?
    (Czemu np. ja zrezygnowalem z karty do emaxa, to wiem - bo mi sie gdzies
    zgubila i nie moglem jej znalezc, a nie wykonalem nia zadnej transakcji).

    > mi nawet nie o to chodzi, ze ich regulamin lamie kodeks.

    Bo i go nie lamie, jak rozumiem?

    > gdybym mogl
    > zrezygnowac z tej karty, ktora bedzie wazna dopiero za miesiac -
    > ok. ale ja nie moge! - to jest po prostu chamstwo!

    Jesli karta zostala juz wystawiona, to jest wazna od razu (po aktywacji,
    oczywiscie), niezaleznie od terminu waznosci poprzedniej karty.
    Banki zawsze (mam nadzieje) wysylaja nowe karty przynajmniej z
    2-tygodniowym wyprzedzeniem, zeby uzytkownik nie mial z tego powodu
    klopotu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 49. Data: 2003-01-10 18:20:08
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Czy nie uwazacie, ze najgorszym aspektem wprowadzenia tej oplaty jest
    wygenerowanie tylu identycznych dyskusji o tym samym?

    --
    Robert

  • 50. Data: 2003-01-10 18:31:34
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Dnia 2003-01-10 19:20, Użytkownik Robert napisał:
    > Czy nie uwazacie, ze najgorszym aspektem wprowadzenia tej oplaty jest
    > wygenerowanie tylu identycznych dyskusji o tym samym?

    nie. najgorsze dla mnie jest to, ze mBank pokazal, ze traktuje swoich
    klientow jak kiedys City, czyli ma ich gdzies. liczy sie tylko kasa. a
    powinien sie liczyc klient, ktory przyniesie kase.

    pozdrawiam
    marcin