  • 1. Data: 2003-04-16 14:59:00
    Temat: MARIA WIŚNIEWSKA BANKOWYM MENEDŻEREM ROKU 2002
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sebastian Łuczak, Pekao SA, 2003.04.16

    Prezes Banku Pekao SA Maria Wiśniewska otrzymała tytuł i statuetkę
    Bankowego Menedżera Roku 2002, przyznawane przez "Gazetę Bankową" w
    oparciu o sondaż Instytutu Pentor. Za najlepszego bankowego menedżera
    Prezes Marię Wiśniewską uznała 1/3 ankietowanych bankowców.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2355

    hy hy - jakies komentarze? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-16 16:00:20
    Od: "admin" <i...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b7jr6a$sq3$1@news.onet.pl...
> [...]
    > oparciu o sondaż Instytutu Pentor. Za najlepszego bankowego menedżera
    > Prezes Marię Wiśniewską uznała 1/3 ankietowanych bankowców.

    Dla mnie to żenujące w świetle tego co 'wyprawia' ten makaronowy Bank

    Lonek

  • 3. Data: 2003-04-16 16:11:11
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Dla mnie to żenujące w świetle tego co 'wyprawia' ten makaronowy Bank

    i tam, wyniki finansowe mają niezłe a to się liczy dla menedżera

  • 4. Data: 2003-04-16 16:13:17
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "admin" <i...@o...pl> wrote in message

    > Dla mnie to żenujące w świetle tego co 'wyprawia' ten makaronowy Bank

    Wez pod uwage, ze respondenci tego sondarzu na ogol siedza z drugiej strony
    okienka, wiec maja inna optyke niz Ty, przecietny klient wkurzajacy sie na
    "nieprzecietne" numery. Poza tym w zeszlym roku ten bank zarobil niemalo
    kasy, mimo umoczenia w kilku ryzykownych inwestycjach.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 5. Data: 2003-04-16 16:19:25
    Od: t...@p...onet.pl

    Działanie zgodne z logiką: podwyższać opłaty, obniżać oprocentowanie lokat
    utrzymując jednocześnie na stałym poziomie oprocentowanie kredytów bacząc
    jednocześnie by jak najmniej odeszło klientów. Duże brawa dla pani Prezes. W
    roku 2002 jeszcze się udało. A może się równieź uda w 2003. Przecież klient w
    swojej masie jest taki głupi. Tensor1.

  • 6. Data: 2003-04-16 18:21:54
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Poza tym w zeszlym roku ten bank zarobil niemalo
    > kasy, mimo umoczenia w kilku ryzykownych inwestycjach.

    A na czym umoczyli ??

    Karol

  • 7. Data: 2003-04-16 18:22:17
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > oparciu o sondaż Instytutu Pentor. Za najlepszego bankowego menedżera
    > Prezes Marię Wiśniewską uznała 1/3 ankietowanych bankowców.

    Mnie to nie "pasi" :-)

    Karol

  • 8. Data: 2003-04-16 19:03:25
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b7jr6a$sq3$1@news.onet.pl...
    > Prezes Banku Pekao SA Maria Wiśniewska otrzymała tytuł i statuetkę
    > Bankowego Menedżera Roku 2002, przyznawane przez "Gazetę
    > Bankową" ...............

    w pierwszej chwili przeczytałem "Marta Wiśniewska" i myślałem, że chodzi o
    słynną żonę z tak samo słynnego programu na TVN :))))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2003-04-16 19:19:57
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > jednocześnie by jak najmniej odeszło klientów. Duże brawa dla pani Prezes.
    > roku 2002 jeszcze się udało. A może się równieź uda w 2003. Przecież

    zgadza sie, statystyczny klient tego banku jest głupi, nie umie porównać
    ofert i wybrać dla siebie korzystniejszej - i co z tego? PeKaO to
    wykorzystuje i idzie mu nieźle

    żyją chwilą obecną i zdobywają niezłe pieniądze - gdyby trend na rynku sie
    odwrócił i nagle jego klienci zmądrzeli to maja na tyle pieniędzy że
    przestawią wtedy odpowiednią ofertę, a póki co to przynoszą spore zyski
    czego nie można powiedzieć o innych bankach - również tych mających ofertę
    nieporównanie lepsżą niż PeKao.

  • 10. Data: 2003-04-16 23:04:37
    Od: Michał M <m...@h...pl>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przestawią wtedy odpowiednią ofertę, a póki co to przynoszą spore zyski
    > czego nie można powiedzieć o innych bankach - również tych mających

    Tez mi sie nie podoba to co PEKAO robi, ale patrzac na to z drugiej
    strony - to moze nie da sie zarobic tyle majac o wiele lepsza oferte?

    Michał M