  • 1. Data: 2006-09-04 13:32:40
    Temat: M U L T I B A N K - wpłatomat
    Od: Snoopy <g...@l...pl>

    Witam,

    Chcialbym sie podzielic moim doswiadczeniem z korzystania z w/w
    urzadzenia w multibanku w oddzialne przy ul. domaniewskiej w Warszawie.

    Otoz nie raz mi sie zdarzylo, ze wplatomat byl nieczynny. Na ogol
    wplacam pieniadze w poznych godzinach nocnych lub w weekendy. Nie raz
    sie zdarzylo, ze nie moglem dokonac operacji. Wczoraj na przyklad nie
    bylo pradu...

    Sytuacja ma miejsce nie po raz pierwszy i zaczyna mnie irytowac. Bo
    zawsze jest ten dreszczyk emocji, czy bedzie dzialac czy nie? Tylko po
    c*uj komu to? Oczywiscie telefon do infolinii gowno daje, bo 'nie mamy
    takich informacji' - ile razy taka sytuacja byla, to 'nie mieli' takich
    informacji, ze wplatomat sie 'z*ebal'.

    A wiec szanowni Panstwo, bo mam nadzieje, ze moze ktos z tego banku
    czyta ta grupe, proponuje zmienic godziny dostepnosci wplatomatu z 24/h
    7 dni w tygodniu, do poniedzialek-piatek w godzinach otwarcia oddzialu,
    poniewaz wtedy jest jakakolwiek szansa, ze ktos bedzie w stanie naprawic
    to urzadzenie.

    Nie wiem tylko po co ta cala idea nastawienia na internet i samoobsluge.

    Nie jestem pierwsza osoba, dzis bylem wplacic i pan przede mna dokladnie
    byl w tej samej sytuacji i uslyszal, ze moze jechac do innego... Tylko
    jaka szansa, ze "inny" dziala? Mam watpliwosci...

    --
    Pozdrawiam ============= www.oldtimerfiat.club.prv.pl
    Grzesiek GG/TLEN: JEST www.funnyfox.org

  • 2. Data: 2006-09-04 19:56:03
    Temat: Re: M U L T I B A N K - wpłatomat
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Snoopy" <g...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byl w tej samej sytuacji i uslyszal, ze moze jechac do innego... Tylko
    > jaka szansa, ze "inny" dziala? Mam watpliwosci...

    normalka - w weekend wpłatomat jest zawalony kasa - dopiero w poniedziałek
    go opróżniają

  • 3. Data: 2006-09-05 08:57:43
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "John Cleese" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > normalka - w weekend wpłatomat jest zawalony kasa - dopiero w poniedziałek
    > go opróżniają

    To niech z drugiej strony zrobią bankomat,
    Wtedy na pewno się nie zapcha :)

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 4. Data: 2006-09-05 09:08:47
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

> [...]

    > 7 dni w tygodniu, do poniedzialek-piatek w godzinach otwarcia oddzialu,
    > poniewaz wtedy jest jakakolwiek szansa, ze ktos bedzie w stanie naprawic

    W poznaniu sa dwa , w piatek okolo godziny 23 sa juz zawalone kasa i nie
    dzialaja .
    Multibank nic nie robi i nic nie zrobi bo obsluga wplatomatu zajmuje sie
    firma zewn .
    Musisz poprostu zmienic godziny wplat .

    Mi podczas wplacania kilka razy sie zaciela swinka , ostatnio poszedlem do
    kasy bo sie wqr i jakie bylo moje zdziwienie . Wplaty ponizej 10 K maja
    prowizje 0,2 % . Wplaty na konto prywatne bo to tez dosc istotne .

    Jac

  • 5. Data: 2006-09-05 15:49:11
    Od: "kubik" <u...@g...com>

    > Wplaty ponizej 10 K maja prowizje 0,2 % . Wplaty na konto prywatne bo to
    > tez dosc istotne .

    ale tylko w oddziałach gdzie jest wpłatomat - u mnie na szczęście nie ma ;)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 6. Data: 2006-09-06 13:52:31
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > Nie wiem tylko po co ta cala idea nastawienia na internet i samoobsluge.

    Miałem podobną sytuację. Zadzwoniłem na infolinię i pani mi powiedziała co
    do minuty czyli ze o 15.20 wpłatomat bedzie czynny... i był

    pl