  • Date: Mon, 04 Sep 2006 15:32:40 +0200
    From: Snoopy <g...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: M U L T I B A N K - wpłatomat

    Witam,

    Chcialbym sie podzielic moim doswiadczeniem z korzystania z w/w
    urzadzenia w multibanku w oddzialne przy ul. domaniewskiej w Warszawie.

    Otoz nie raz mi sie zdarzylo, ze wplatomat byl nieczynny. Na ogol
    wplacam pieniadze w poznych godzinach nocnych lub w weekendy. Nie raz
    sie zdarzylo, ze nie moglem dokonac operacji. Wczoraj na przyklad nie
    bylo pradu...

    Sytuacja ma miejsce nie po raz pierwszy i zaczyna mnie irytowac. Bo
    zawsze jest ten dreszczyk emocji, czy bedzie dzialac czy nie? Tylko po
    c*uj komu to? Oczywiscie telefon do infolinii gowno daje, bo 'nie mamy
    takich informacji' - ile razy taka sytuacja byla, to 'nie mieli' takich
    informacji, ze wplatomat sie 'z*ebal'.

    A wiec szanowni Panstwo, bo mam nadzieje, ze moze ktos z tego banku
    czyta ta grupe, proponuje zmienic godziny dostepnosci wplatomatu z 24/h
    7 dni w tygodniu, do poniedzialek-piatek w godzinach otwarcia oddzialu,
    poniewaz wtedy jest jakakolwiek szansa, ze ktos bedzie w stanie naprawic
    to urzadzenie.

    Nie wiem tylko po co ta cala idea nastawienia na internet i samoobsluge.

    Nie jestem pierwsza osoba, dzis bylem wplacic i pan przede mna dokladnie
    byl w tej samej sytuacji i uslyszal, ze moze jechac do innego... Tylko
    jaka szansa, ze "inny" dziala? Mam watpliwosci...

    --
    Pozdrawiam ============= www.oldtimerfiat.club.prv.pl
    Grzesiek GG/TLEN: JEST www.funnyfox.org