  • 1. Data: 2006-09-04 09:14:22
    Temat: Opłata za płatność KK przez internet
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Właśnie chciałem kupić bilet w EasyJet. Wyświetliły mi się informacje nt
    dodatkowych opłat a tam taki kwiatek:
    "Płatność kartą kredytową
    zł 282

    Płatność kartą debetową
    zł 258

    Płatność kartą Visa Electron
    zł 252"

    Czy ktoś z grupowiczów to już przerabiał? Jakim sposobem oni rozpoznają
    czy karta jest kredytowa czy debetowa (bo VE to już chyba rozpoznać bez
    większych problemów można)?
    Jaki jest sens zwiększania opłat przy płaceniu KK?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 2. Data: 2006-09-04 09:25:29
    Temat: Re: Opłata za płatność KK przez internet
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Marcin Lubojański pisze:

> [...]
    > Czy ktoś z grupowiczów to już przerabiał? Jakim sposobem oni rozpoznają
    > czy karta jest kredytowa czy debetowa (bo VE to już chyba rozpoznać bez

    A nie jest przypadkiem tak, że przy wyborze płatności *Ty* zaznaczasz opcję
    z której korzystasz po czym EasyJet na podstawie Twojego wyboru ściąga
    odpowiednią kwotę?

    > Jaki jest sens zwiększania opłat przy płaceniu KK?

    A kij ich wie ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-09-04 09:35:59
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Grzegorz Kamionka wrote:

    > A nie jest przypadkiem tak, że przy wyborze płatności *Ty* zaznaczasz
    > opcję z której korzystasz po czym EasyJet na podstawie Twojego wyboru
    > ściąga odpowiednią kwotę?

    Rzeczywiście. Tylko wybór jest ograniczony do KK Visa (30zł), Mastercard
    (30zł), VE, UATP/AirPlus (30zł). Co to jest ta ostatnia pozycja nie mam
    pojęcia, tak samo jak wybrać kartę debetową.

    P.S.
    Jakby komuś były potrzebne aktualne kursy lita, łata i korony estońskiej
    przy płaceniu KK ING i wypłacaniu z bankomatu prepaidem z ING to służę
    danymi.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 4. Data: 2006-09-04 10:01:57
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Grzegorz Kamionka wrote:

    [..]

    > Rzeczywiście. Tylko wybór jest ograniczony do KK Visa (30zł), Mastercard
    > (30zł), VE, UATP/AirPlus (30zł). Co to jest ta ostatnia pozycja nie mam
    > pojęcia, tak samo jak wybrać kartę debetową.

    Przy opcji Visa jest tam napisane, że chodzi akurat o KK?

    Z drugiej strony co kogo obchodzi na jakiej zasadzie bank rozlicza klientowi
    pieniądze? IMHO czy karta jest debetowa czy kredytowa to dla sprzedawcy nie
    powinno mieć najmniejszego znaczenia, nie wspominając już o różnicach w
    prowizji przy płatnościach KK, czy debetową...

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-09-04 10:10:22
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Grzegorz Kamionka wrote:

> [...]
    > sprzedawcy nie powinno mieć najmniejszego znaczenia, nie wspominając już
    > o różnicach w prowizji przy płatnościach KK, czy debetową...

    Nie ma opcji Visa nieKK. Zresztą ja mam Mastercarda. Też tego nie rozumię.

    P.S. Masz może jeszcze elektronkę z Yntelygo?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 6. Data: 2006-09-04 10:15:18
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Marcin Lubojański pisze:

> [...]

    [..]

    > Nie ma opcji Visa nieKK. Zresztą ja mam Mastercarda. Też tego nie rozumię.

    Trochę to bez sensu.

    > P.S. Masz może jeszcze elektronkę z Yntelygo?

    Mam :-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 7. Data: 2006-09-04 18:33:09
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    [ciach]
    > Jakim sposobem oni rozpoznają
    > czy karta jest kredytowa czy debetowa (bo VE to już chyba rozpoznać bez
    > większych problemów można)?

    Bo mogą poprosić banki o listę BIN kart wydawanych przez banki i określenie
    które jakie są.
    Tajne to to przecież nie jest.

    Dawidek