  • 1. Data: 2003-07-07 20:11:55
    Temat: [Lukas] zmiany???
    Od: e...@p...onet.pl

    Przepraszam, ze spytam:
    czy ktos zauwazyl zmiany po weekendowej przewie w Lukasie? (z wyjatekiem tego
    ze w telefonie "serwis Visa classic" nazywa sie "serewis KK" i moze calosc
    chodzi oooodrobine szybciej)?
    Bo ja nie... :( Wszystko dalej off-line, w necie KK nie widac (czy jestem
    slepy?) itd.

  • 2. Data: 2003-07-07 20:46:33
    Temat: Re: [Lukas] zmiany???
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    Użytkownik <e...@p...onet.pl>:

    > czy ktos zauwazyl zmiany po weekendowej przewie w Lukasie?

    Dzis dodawalem zlecenie stale i zauwazylem, ze bardzo dlugo (tak z 10 minut)
    bylo w zleceniach oczekujacych na realizacje zamiast w aktywnych. Poprzednio
    od razu stawalo sie aktywne - ale moze mi sie tylko zdaje.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-07 22:39:35
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    e...@p...onet.pl napisał(a):

    w necie KK nie widac (czy jestem slepy?) itd.

    Przez net jest na razie KK MC po aktywacji w oddziale.
    Z KK VC im chyba coś nie wyszło?

    DS

  • 4. Data: 2003-07-08 15:36:32
    Temat: Re: [Lukas] zmiany??? UWAGA NA NOWE ZLECENIA
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    becm85$rmv$...@t...icpnet.pl,
    Robert <s...@o...pl>:
> [...]
    > minut) bylo w zleceniach oczekujacych na realizacje zamiast w
    > aktywnych. Poprzednio od razu stawalo sie aktywne - ale moze mi sie

    No nie, nie zdaje mi sie...
    Z 10 minut to czekalem ale nie doczekalem.
    Dzis o tej porze caly czas jest "w trakcie zakladania", czyli nie aktywne.

    UWAZAJCIE na nowe zlecenia. Zlozylem reklamacje poczta wewnetrzna.

    --
    Robert