  • 11. Data: 2003-01-22 14:35:25
    Temat: Re: TROLL???
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał

    > Nie karmić trolla :-)))

    LOL

    BTW zob. jeszcze to:
    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ;-))))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 12. Data: 2003-01-22 14:49:37
    Temat: Re: Lukas - wznowienie karty VE
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0m7nu$qpq$1@news.onet.pl, kriskel <k...@p...onet.pl>:

    > Wydanie za 0 zł jest zagrywką psychologiczną. Dostajesz kartę za 0 zł
    > i się cieszysz. Po roku zwykle zapominasz, że wznowienie kosztuje (o
    > ile wcześniej to wiedziałeś) albo nie chce Ci się odwołać wznowienia,
    > no i płacisz.

    W dodatku - tak jak ja ostatnio - zapominasz, że wznowienie nastąpiło, zatem
    płacisz 2 razy: raz za wznowienie, drugi raz za spóźniony odbiór.

    Zagrywka psychologiczna, aczkolwiek nieco poniżej głowy ;)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-22 14:53:00
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi sie, ze jest do bardzo duzy minus.
    >
    > Jezlei piersze wydanie jest "0 zl" to wznowienie tez powinno byc "0zł".
    > W lukacie jest duzo takich pułapek.
    > Zobacz ile kosztuje zastrzeżenie karty VE. Podobno trzeba placis jakąs
    kare co
    > miesiąc az do konca ważnosci karty. Jest to niespotykana praktyka.

    Wydanie za 0 zł jest zagrywką psychologiczną. Dostajesz kartę za 0 zł i się
    cieszysz. Po roku zwykle zapominasz, że wznowienie kosztuje (o ile wcześniej
    to wiedziałeś) albo nie chce Ci się odwołać wznowienia, no i płacisz.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 14. Data: 2003-01-22 21:24:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2003 15:49:37 +0100,
    osoba podpisana: Robert <s...@o...pl>
    napisała:

    > W dodatku - tak jak ja ostatnio - zapominasz, że wznowienie nastąpiło, zatem
    > płacisz 2 razy: raz za wznowienie, drugi raz za spóźniony odbiór.
    >
    > Zagrywka psychologiczna, aczkolwiek nieco poniżej głowy ;)

    Ale macie problemy. :-/

    A w większości znanych mi przypadków nie chodzi o zapomnienie
    (bo wtedy możnaby zamknąć konto i otworzyc jeszce raz) tylko
    linia debetowa która nie pozwala konta zamknąć

    KJ

    --
    GNU is Not Unix

  • 15. Data: 2003-01-22 21:27:41
    Od: z...@p...onet.pl

    > W dodatku - tak jak ja ostatnio - zapominasz, że wznowienie nastąpiło, zatem
    > płacisz 2 razy: raz za wznowienie, drugi raz za spóźniony odbiór.

    Dzięki za przypomnienie - uratowałeś mi 40 pln :)

    > Zagrywka psychologiczna, aczkolwiek nieco poniżej głowy ;)

    Dokładnie !

  • 16. Data: 2003-01-22 23:05:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:0fa0.00000046.3e2f0ccc@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <z...@p...onet.pl>:

    > Dzięki za przypomnienie - uratowałeś mi 40 pln :)

    Bardzo mi miło :)

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-01-23 08:52:36
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale macie problemy. :-/

    To nie są problemy, to są dywagacje.

    > A w większości znanych mi przypadków nie chodzi o zapomnienie
    > (bo wtedy możnaby zamknąć konto i otworzyc jeszce raz) tylko
    > linia debetowa która nie pozwala konta zamknąć

    W Lukasie (i podejrzewam, że nie tylko) nie pomoże Ci zamknięcie konta. Po
    ponownym otwarciu dostaniesz ten sam numer rachunku i odziedziczysz całą
    historię konta sam po sobie. Łącznie z informacją o wydaniu karty. I za nową
    kartę już zapłacisz na starcie.
    Możesz sprawdzić.

    Pzdr
    kriskel

  • 18. Data: 2003-01-23 09:26:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0o6p2$kju$1@news.onet.pl, kriskel <k...@p...onet.pl>:

    > W Lukasie (i podejrzewam, że nie tylko) nie pomoże Ci zamknięcie
    > konta. Po ponownym otwarciu dostaniesz ten sam numer rachunku i
    > odziedziczysz całą historię konta sam po sobie.

    To w sumie nawet dobrze :)

    > I za nową kartę już zapłacisz na starcie.

    No to juz troche mniej dobrze, ale sprawiedliwie :)

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-01-24 09:01:58
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak juz bylo to wybaczcie ale swego czasu sporo niedoinformowanych
    narzekalo na
    > platne wznownienie kart do wiadomego banku :)
    > A wiec wlasnie przekopalem sie przez strone Lukasa i znalazlem informacje
    > pobieraniu oplaty za wznowienie VE po utracie waznosci:
    > http://www.lukas.pl/download/toip.pdf
    > Do wszystkich kont kosztuje to 10PLN - niby niewiele ale jak ktos nie
    uzywa to
    > po co placic :)

    A ile wynosi podobne automatyczne wznowienie w BZWBK?
    Karty są przecież jego. A w macierzystej Instytucji powinno być taniej bo
    krótsza droga itp. Czyli mniej pośredników.

    Piotrek