  • 1. Data: 2003-01-22 13:39:00
    Temat: ile czasu wyciąga się pieniądze z kasy mieszkaniowej?
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    czy ktoś, kto wypłacał swoje oszczędności z KM (bez brania kredytu)
    mógłby mi powiedzieć ile czasu się czeka aż wpłyną pieniądze na konto?
    Wiem że wg. umowy jest to maks. 3 m-ce, ale pani z okienka powiedziała mi że
    trzeba do wniosku o wypłatkę kasy dołączyć list, żeby się pospieszyli bo
    jest nagrana już transakcja - to wtedy będzie szybciej. Więc pytanie jest -
    ile szybciej?