  • 1. Data: 2003-01-22 13:13:06
    Temat: Lukas - wznowienie karty VE
    Od: k...@w...pl

    Jak juz bylo to wybaczcie ale swego czasu sporo niedoinformowanych narzekalo na
    platne wznownienie kart do wiadomego banku :)
    A wiec wlasnie przekopalem sie przez strone Lukasa i znalazlem informacje o
    pobieraniu oplaty za wznowienie VE po utracie waznosci:
    http://www.lukas.pl/download/toip.pdf
    Do wszystkich kont kosztuje to 10PLN - niby niewiele ale jak ktos nie uzywa to
    po co placic :)
    Wznowienie jest oczywiscie automatycznie domyslne wiec jak ktos sobie nie zyczy
    to musi je odwolac.

    Pozdrawiam grupe

    PS. Mam nadzieje ze wyslalem to tylko raz bo mi cos poczta szwankuje :)

  • 2. Data: 2003-01-22 13:21:10
    Temat: Re: Lukas - wznowienie karty VE
    Od: p...@o...pl

    Wydaje mi sie, ze jest do bardzo duzy minus.

    Jezlei piersze wydanie jest "0 zl" to wznowienie tez powinno byc "0zł".
    W lukacie jest duzo takich pułapek.
    Zobacz ile kosztuje zastrzeżenie karty VE. Podobno trzeba placis jakąs kare co
    miesiąc az do konca ważnosci karty. Jest to niespotykana praktyka.

    Piotr

  • 3. Data: 2003-01-22 13:29:40
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Jezlei piersze wydanie jest "0 zl" to wznowienie tez powinno byc
    > "0zł".

    A to niby dlaczego? Wznowienie powinno kosztować tyle, ile zapisano w TOiP,
    a z kolei TOiP powinno się przeczytać uważnie i nie psioczyć potem, że
    została pobrana jakaś opłata, która była tam umieszczona.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-01-22 13:43:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Glenn" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > a z kolei TOiP powinno się przeczytać uważnie i nie psioczyć potem, że
    > została pobrana jakaś opłata, która była tam umieszczona.

    Popieram :-)

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-22 13:58:39
    Od: p...@o...pl

    > Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kare co
    >
    > Wydanie za 0 zł jest zagrywką psychologiczną. Dostajesz kartę za 0 zł i się
    > cieszysz. Po roku zwykle zapominasz, że wznowienie kosztuje (o ile wcześniej
    > to wiedziałeś) albo nie chce Ci się odwołać wznowienia, no i płacisz.
    >
    > Pozdrawiam
    > kriskel

    Oczywscie jest to typowa cwaniacka zagrywka i nic wiecej.
    To samo jest z innymi oplatami.
    Powinno byc to uregulowane jednakowo dla wszystkich banków.
    Pwenie, ze można wszystko napisać. Ale jakies zasady muszą byc.
    A nie kto jest cwany to ma lepiej.

    Piotr

  • 6. Data: 2003-01-22 14:05:31
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > Powinno byc to uregulowane jednakowo dla wszystkich banków.
    > Pwenie, ze można wszystko napisać. Ale jakies zasady muszą byc.

    ROTFL !
    A największym cwaniactwem ze strony banków jest pobieranie opłat za swoje
    usługi ;)
    Z której choinki się urwałeś?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-01-22 14:07:34
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Powinno byc to uregulowane jednakowo dla wszystkich banków.
    > Pwenie, ze można wszystko napisać. Ale jakies zasady muszą byc.

    To proponuję aby wszystkie Banki pobierały za pierwszą kartę 100 zł a za
    wznowienie 200 zł. Po co nam konkurencja ...
    I niech po naszych ulicach poruszają sie tylko maluchy ....

    Człowieku co ty piszesz ... chcesz chodzić w "pasiaku" ??

    Tomasz

  • 8. Data: 2003-01-22 14:09:34
    Od: w...@p...onet.pl

    > ROTFL !
    > A największym cwaniactwem ze strony banków jest pobieranie opłat za swoje
    > usługi ;)
    > Z której choinki się urwałeś?

    Pewnie pisze to człowiek który nigdy jeszcze nie pracował i nie zalezy mu na
    pieniądzach .... tych uczciwie własną praca zarobionych.

    Tomasz

  • 9. Data: 2003-01-22 14:14:38
    Temat: Re: TROLL???
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    > Powinno byc to uregulowane jednakowo dla wszystkich banków.
    > Pwenie, ze można wszystko napisać. Ale jakies zasady muszą byc.

    Nie karmić trolla :-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-01-22 14:25:17
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > I niech po naszych ulicach poruszają sie tylko maluchy ....
    >
    > Człowieku co ty piszesz ... chcesz chodzić w "pasiaku" ??

    Podpuscilem was, ale przynajmniej jest reakcja.
    Piotr