  • 1. Data: 2002-02-12 09:14:59
    Temat: Lukas w dol
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Od dzisiaj na kontach od 5,5 do 7,5. Lokaty oczywiscie tez w dol.
    /sibek

  • 2. Data: 2002-02-12 12:11:13
    Temat: Re: Lukas w dol
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    sibek niestety:

    > Od dzisiaj na kontach od 5,5 do 7,5. Lokaty oczywiscie tez w dol.

    Niestety.
    Prosze jednak zwrócić uwagę na pojawienie się z dniem 12-02 ( do 28-02) nowej
    lokaty z dyskontem. Czyli lokaty z wypłatą odsetek po założeniu lokaty.

    marian

  • 3. Data: 2002-02-12 13:51:55
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:3C690661.938F4619@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > sibek niestety:

    > Niestety.

    Niekoniecznie niestety. Obniżyli wreszcie pożyczkę w koncie. I to o 2,5 pkt.

    --
    kriskel

  • 4. Data: 2002-02-12 17:17:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "sibek" <s...@g...pl> wrote in message
    > Od dzisiaj na kontach od 5,5 do 7,5. Lokaty oczywiscie tez w dol.

    Nie wiem czy fanatycy Lukasa to przeżyją ;-)))

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-02-12 18:13:19
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Nie wiem czy fanatycy Lukasa to przeżyją ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    Zalamalem sie =(
    Krzysiu... pociesz mnie.

  • 6. Data: 2002-02-12 19:16:34
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@b...pl> wrote in message
    > Zalamalem sie =(
    > Krzysiu... pociesz mnie.

    Martwiłbym się raczej o kolegę Dave'a i bodajże ROBBO... ;-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-02-12 20:56:52
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Martwiłbym się raczej o kolegę Dave'a i bodajże ROBBO... ;-)

    =`(

  • 8. Data: 2002-02-13 06:36:26
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    minik napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Poniewaz ciagle jade na minusie to bardziej mnie cieszy spadel pozyczki w
    konceie o -2,5%
    niz spadek oprocentowania o -1,5% :). Trudno sie mowi i zyje sie dalej a
    7,5% w marmurku
    to i tak wiecej niz 2% w PEKAO czy innym BSK

  • 9. Data: 2002-02-13 09:34:22
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:3C690661.938F4619@zeus.polsl.gliwice.pl...

    [....]
    > Prosze jednak zwrócić uwagę na pojawienie się z dniem 12-02 ( do 28-02)
    nowej
    > lokaty z dyskontem. Czyli lokaty z wypłatą odsetek po założeniu lokaty.
    >
    > marian

    I jeszcze wprowadzili jakas promocje ze mozna strare lokaty na ktorych jest
    co najmniej 1000 zl zamienic na lokaty z dyskontem.

    Damian

  • 10. Data: 2002-02-13 11:28:41
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > 7,5% w marmurku
    > to i tak wiecej niz 2% w PEKAO czy innym BSK

    [glask] [glask]