eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › problemy ze strona Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2002-02-12 08:21:16
    Temat: problemy ze strona Inteligo
    Od: Coralgor <c...@w...pl>

    Witam

    Cierpie na ustawiczne problemy z obsluga konta przez strone:
    - dlugie logowanie,
    - przelew robie od kilku dni :) (kwota 0.49 z ind. na firmowe zanim zamkne
    to pierwsze) i ze wzgledu na slimaczenie sie stronki po raz kolejny system
    pyta mnie o ten sam kod, rzecz jasna przelew jeszcze do skutku nie doszedl.
    Na oko (pasek postepu w przegladarce) zatrzymuje sie ciagle na tym samym
    etapie.
    Ktos kiedys pisal ze to lokalne problemy z laczem.
    Byc moze (lacze mam slabe - zdecydowanie slabe ) ale dlaczego w tym czasie
    nawet z powolnym Lukasem moge pracowac normalnie nie mowiac o mBanku, ktory
    smiga....?

    pozdrawiam


  • 2. Data: 2002-02-12 18:13:48
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Cierpie na ustawiczne problemy z obsluga konta przez strone:
    > - dlugie logowanie,
    > - przelew robie od kilku dni :) (kwota 0.49 z ind. na firmowe zanim zamkne
    > to pierwsze) i ze wzgledu na slimaczenie sie stronki po raz kolejny system
    > pyta mnie o ten sam kod, rzecz jasna przelew jeszcze do skutku nie
    doszedl.
    > Na oko (pasek postepu w przegladarce) zatrzymuje sie ciagle na tym samym
    > etapie.
    > Ktos kiedys pisal ze to lokalne problemy z laczem.
    > Byc moze (lacze mam slabe - zdecydowanie slabe ) ale dlaczego w tym czasie
    > nawet z powolnym Lukasem moge pracowac normalnie nie mowiac o mBanku,
    ktory

    Zmien providera =)



  • 3. Data: 2002-02-12 19:48:10
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "minik" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a4bm7r$o6s$1@news.onet.pl...
    > > Ktos kiedys pisal ze to lokalne problemy z laczem.
    > > Byc moze (lacze mam slabe - zdecydowanie slabe ) ale dlaczego w tym
    czasie
    > > nawet z powolnym Lukasem moge pracowac normalnie nie mowiac o mBanku,
    > ktory
    >
    > Zmien providera =)

    to nie jest poprawna odpowiedz
    osobiscie uwazam, ze faktycznie jest cos nie tak, bo nie mialem zadnych
    problemow, a teraz mam za kazdym razem w tym sensie, ze musze nacisnac
    'reload' czego jeszcze z miesiac temu nie uzywalem przy polaczeniach z nimi.
    Teraz ustawicznie mi sie to zdarza na inte, ze po nacisnieciu czegos -
    zostaje bialy ekran i zero ruchu
    Inny bank LG - to od pewnego czasu w sposob losowy po prostu nie da sie nic
    na tym koncie zrobic - bo staje i nie ruszy za nic na swiecie - polaczenie
    po kilku godzinach - dopiero daje poprawny efekt.
    Osobiscie uwazam, ze byc moze problem inte poprawi sie w ciagu miesiaca -
    gora trzech, gdyz pozbada sie kilku tysiecy rachunkow - to i przepustowosc
    ich laczaa sie zwiekszy.
    a zmienic providera nie jest tak prosto jak Ci sie wydaje (zwlaszcza gdy to
    jest tpsa i zero konkurencji dokola) - to juz prosciej zmienic bank !
    :_)



  • 4. Data: 2002-02-12 23:18:17
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: "Jarosław Madej" <m...@p...edu.pl>


    Użytkownik "Coralgor" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns91B35EF9690E6coralgor@213.25.200.9...
    > Witam
    >
    > Cierpie na ustawiczne problemy z obsluga konta przez strone:
    > - dlugie logowanie,
    > - przelew robie od kilku dni :) (kwota 0.49 z ind. na firmowe zanim zamkne
    > to pierwsze) i ze wzgledu na slimaczenie sie stronki po raz kolejny system
    > pyta mnie o ten sam kod, rzecz jasna przelew jeszcze do skutku nie
    doszedl.
    > Na oko (pasek postepu w przegladarce) zatrzymuje sie ciagle na tym samym
    > etapie.
    > Ktos kiedys pisal ze to lokalne problemy z laczem.
    > Byc moze (lacze mam slabe - zdecydowanie slabe ) ale dlaczego w tym czasie
    > nawet z powolnym Lukasem moge pracowac normalnie nie mowiac o mBanku,
    ktory
    > smiga....?
    >
    > pozdrawiam

    Potwierdzam. Polaczenie jest TRAGICZNE. Jestem uzytkownikiem zaledwie od
    dwoch tygodni, ale jednoczesnie uzywam PEKAO SA i mBank. Wszystko jest OK.
    Dzisiaj pol dnia nie moge wyslac przelewu. Jak tak dalej pojdzie to
    podziekuje Inteligo.



    ---
    Ten e-mail jest wolny od wirusów. Sprawdzono za pomocą programu AVG.
    Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
    Version: 6.0.323 / Virus Database: 180 - Release Date: 08-02-02



  • 5. Data: 2002-02-12 23:46:25
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Jarosław Madej" <m...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a4c7sb$fdt$1@news.tpi.pl...

    > Potwierdzam. Polaczenie jest TRAGICZNE. Jestem uzytkownikiem zaledwie od
    > dwoch tygodni, ale jednoczesnie uzywam PEKAO SA i mBank. Wszystko jest OK.
    > Dzisiaj pol dnia nie moge wyslac przelewu. Jak tak dalej pojdzie to
    > podziekuje Inteligo.

    Podziekuj swojemu operatorowi internetu. To ze w danym fragmencie
    infrastruktury
    kogolwiek po drodze do serwera banku wystapila awaria lub przeciazenie nie
    jest
    wina banku... Za parenascie dni mozesz miec pecha i podobne problemy z
    wejsciem
    do np. mBanku a nie miec zadnych problemow z wejsciem do pozostalych...

    --
    m



  • 6. Data: 2002-02-13 10:02:24
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: Coralgor <c...@w...pl>

    "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl> wrote in
    news:a4c9gg$tc8$1@termit.pnet.pl:

    > Użytkownik "Jarosław Madej" <m...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
    > news:a4c7sb$fdt$1@news.tpi.pl...
    >
    >> Potwierdzam. Polaczenie jest TRAGICZNE. Jestem uzytkownikiem zaledwie
    >> od dwoch tygodni, ale jednoczesnie uzywam PEKAO SA i mBank. Wszystko
    >> jest OK. Dzisiaj pol dnia nie moge wyslac przelewu. Jak tak dalej
    >> pojdzie to podziekuje Inteligo.
    >
    > Podziekuj swojemu operatorowi internetu. To ze w danym fragmencie
    > infrastruktury
    > kogolwiek po drodze do serwera banku wystapila awaria lub przeciazenie
    > nie jest
    > wina banku... Za parenascie dni mozesz miec pecha i podobne problemy z
    > wejsciem
    > do np. mBanku a nie miec zadnych problemow z wejsciem do pozostalych...
    >
    byc moze i masz racje. ale...
    ale taka sytuacja trwa od dawna. Slimaczacy sie mocno lukas sie poprawil,
    mbank chodzi tez calkiem ok. Inne stronki bez zastrzezen. A w inteligo
    przelewu jak nie zrobilem tak nie nie zrobilem. Probuje dalej.
    Ale providera nie tak latwo zmienic.... niestety.
    Troche latwiej bank, choc i tak inteligo jest dal mnie najtanszym
    rozwiazaniem - dla jednoosobowej DG.
    pomysle jeszcze.... Troche mnie jednak nie przekonuje odpowiedz ze wina
    providera, bo dlaczego akurat padlo an inteligo i to niemal od zawsze?
    Tropie dalej....

    Pozdrawiam

    PS. wlasnie 5 raz podaje ten sam nr z karty kodow, heh odruchowo juz 2
    kolejne zdrapalem :)


  • 7. Data: 2002-02-13 10:46:36
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Coralgor" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns91B4700302B92coralgor@213.25.200.9...

    > > Podziekuj swojemu operatorowi internetu. To ze w danym fragmencie
    > > infrastruktury
    > > kogolwiek po drodze do serwera banku wystapila awaria lub przeciazenie
    > > nie jest
    > > wina banku... Za parenascie dni mozesz miec pecha i podobne problemy z
    > > wejsciem
    > > do np. mBanku a nie miec zadnych problemow z wejsciem do pozostalych...
    > >
    > byc moze i masz racje. ale...
    > ale taka sytuacja trwa od dawna. Slimaczacy sie mocno lukas sie poprawil,
    > mbank chodzi tez calkiem ok. Inne stronki bez zastrzezen. A w inteligo
    > przelewu jak nie zrobilem tak nie nie zrobilem.
    To moze swiadczyc np. o permanentnej niewydolnosci lacza a nie niewydolnosci
    banku. Ja korzystajac na przestrzeni ostatnich paru miesiecy z trzech
    roznych
    metod dostepu do internetu (tele2, tpsa/dialup, teraz neostrada) nie mialem
    ani
    razu klopotow nawet podobnych do opisywanych przez ciebie...

    > Probuje dalej.
    > Ale providera nie tak latwo zmienic.... niestety.
    Fakt

    > Troche latwiej bank, choc i tak inteligo jest dal mnie najtanszym
    > rozwiazaniem - dla jednoosobowej DG.
    Nie ukrywam ze owszem, to jeszcze zalezy od aktywnosci, a na
    pewno jestem z najwygodniejszych... Zaprzyjazniona ze mna osoba
    majac dosc rachunku w pewnym banku typu mc-bank (o ktorym
    regularnie jest tu glosno) najprawdopodobniej zalozy firmowy w
    inteligo.

    > pomysle jeszcze.... Troche mnie jednak nie przekonuje odpowiedz ze wina
    > providera, bo dlaczego akurat padlo an inteligo i to niemal od zawsze?
    A dlaczego nie ? Dopiero dokladniejsza analiza routingu, ilosci gubionych
    pakietow, itp moglaby cos wykazac

    > Tropie dalej....
    Powodzenia

    > Pozdrawiam
    Wzajemnie

    > PS. wlasnie 5 raz podaje ten sam nr z karty kodow, heh odruchowo juz 2
    > kolejne zdrapalem :)

    Hm. Podejrzewam ze moze byc to irytujace...





  • 8. Data: 2002-02-13 12:06:29
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: Coralgor <c...@w...pl>

    "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl> wrote in
    news:a4dgai$d0p$1@termit.pnet.pl:

    [ciach]

    > To moze swiadczyc np. o permanentnej niewydolnosci lacza a nie
    > niewydolnosci banku. Ja korzystajac na przestrzeni ostatnich paru
    > miesiecy z trzech roznych
    > metod dostepu do internetu (tele2, tpsa/dialup, teraz neostrada) nie
    > mialem ani
    > razu klopotow nawet podobnych do opisywanych przez ciebie...

    [ciach]

    > A dlaczego nie ? Dopiero dokladniejsza analiza routingu, ilosci
    > gubionych pakietow, itp moglaby cos wykazac

    Tym razem masz racje... potropie routing. :) A lacze jest faktycznie
    niewydolne :))) chociaz z cronixa daje sie korzystac :))
    Co do samego konta, o ile nic do niego nie mam, to ze wzgledu na problemy z
    laczem powoduja, ze traci ono na funkcjonalnosci :)
    Zapomnialem tylko jeszcze dodac, ze mowie o laczu u mego etatowego
    pracodawcy. Chyba zmienie zatem pracodawce, choc tez nie latwo ;))
    A w podaniu o zwolnienie napisze "...bo internet dzialal za slabo!"

    Pozdrawiam

    PS. Ciagle pracuje nad przelaniem 0,49 zl z ind. na firmowe - przed
    zamknieciem pierwszego :)


  • 9. Data: 2002-02-13 15:25:49
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: Coralgor <c...@w...pl>

    faktycznie problem lezal w routingu po drodze.
    Tepsa ......grrr
    Przelew zostal zrealizowany. Moge zamykac koto indyw. i tyle.
    A w tym momencie nie mam zadnego problemu z polaczeniem sie ze
    stronka inteligo.

    pozdrawiam


  • 10. Data: 2002-02-15 11:17:48
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Coralgor wrote:
    .
    > >
    > byc moze i masz racje. ale...
    > ale taka sytuacja trwa od dawna. Slimaczacy sie mocno lukas sie poprawil,
    > mbank chodzi tez calkiem ok. Inne stronki bez zastrzezen. A w inteligo
    > przelewu jak nie zrobilem tak nie nie zrobilem.

    A u mnie na przelomie roku bylo tragicznie, a teraz od paru tygodni
    jest OK. Więc to chyba jednak wina łączy/providera, a nie ich.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1