  • 1. Data: 2002-02-12 06:52:43
    Temat: Jaki Mastercard
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Jest pozbawiony prowizji od transakcji bezgotowkowych? Jak na razie to widze
    tylko "partner"a i "shell"a z pekaosa. Tylko dlaczego ten "partner" jest tak
    tani?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-02-12 07:10:06
    Temat: Re: Jaki Mastercard
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Pedroz wrote:

    > Jest pozbawiony prowizji od transakcji bezgotowkowych? Jak na razie to widze
    > tylko "partner"a i "shell"a z pekaosa. Tylko dlaczego ten "partner" jest tak
    > tani?

    Bo nie ma grace periodu i max. kwota limitu wynosi PLN 5000.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-02-12 07:29:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    widze
    > tylko "partner"a i "shell"a z pekaosa. Tylko dlaczego ten "partner" jest

    MasterCard z LG Petro i jeszcze jeden z jakiegoś banku spółdzielczego z
    Poznania.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-02-12 07:41:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 08:29:52 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >MasterCard z LG Petro i jeszcze jeden z jakiegoś banku spółdzielczego z
    >Poznania.

    Ale tylko przy transakcjach krajowych a przy MC to raczej interesujace
    sa zagraniczne.
    wiec chyba tylko Zubr :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-02-12 07:51:30
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Ale tylko przy transakcjach krajowych a przy MC to raczej interesujace
    > sa zagraniczne.
    > wiec chyba tylko Zubr :(
    Taaa... Czyli jak w swietle poprzedniej dyskusji o wyzszosci EC/MC nad VISA
    ma sie sprawa lepszych kursow walut przy transakcjach europejskich, do
    prowizji, ktorej w wiekszosci VC (oprocz charge) nie ma? Czy nadal w takim
    wypadku transakcje przeprowadzane przy uzyciu MC sa korzystniejsze? Czy kurs
    oferowany przez MC jest w stanie zniwelowac strate poniesiona na prowizji?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-02-12 08:00:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 08:51:30AM +0100, Pedroz wrote:

> [...]
    > oferowany przez MC jest w stanie zniwelowac strate poniesiona na prowizji?

    Po pierwsze to np. mozna placic maestrem. Po drugie jest kilka maestr
    (chyba wlasnie shell) bezplatne.

    Po drugie - mimo wszystsko taki kurs moze byc korzystny. Zwlaszcza ze
    czasem splaty takich kart schodza po miesiacu, a euro ma raczej to do
    siebie ze idzie w dol.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-02-12 08:08:20
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Po pierwsze to np. mozna placic maestrem. Po drugie jest kilka maestr
    > (chyba wlasnie shell) bezplatne.
    No tak. Ale do maestra musisz miec konto w danym banku. :( A nie mam zamiaru
    zakladac kont gdzie popadnie, tylko dlatego, zeby dostac maestro.

    > Po drugie - mimo wszystsko taki kurs moze byc korzystny. Zwlaszcza ze
    > czasem splaty takich kart schodza po miesiacu, a euro ma raczej to do
    > siebie ze idzie w dol.
    Choc czasami w gore tez :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 8. Data: 2002-02-12 08:16:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 09:08:20AM +0100, Pedroz wrote:

    > No tak. Ale do maestra musisz miec konto w danym banku. :( A nie mam zamiaru
    > zakladac kont gdzie popadnie, tylko dlatego, zeby dostac maestro.

    To fakt.

    Ale dlatego wszyscy blagaja (niektorzy nawet na kolanach ;-))) o tego
    mc ;-)

    > Choc czasami w gore tez :)

    Ale zgodzisz sie chyba ze w przypadku euro to 1-sza pochodna jest
    czesciej ujemna niz w przypadku $$$? ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-02-12 08:21:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Pedroz wrote:

    > No tak. Ale do maestra musisz miec konto w danym banku. :( A nie mam zamiaru
    > zakladac kont gdzie popadnie, tylko dlatego, zeby dostac maestro.

    Na dzień dzisiejszy do backupowego maetsro bardzo dobrze nadaje sie
    LGnet. Darmo, z domu ruszać się nie trzeba i działa:-))
    Nie wiadomo co będzie kiedy nadciągnie Nordea, ale to pewnie jeszcze
    chwilę. Zresztą wydanych kart nie zabiorą, czyli na te wakacje jak
    znalazł.

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2002-02-12 08:33:13
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    > Na dzień dzisiejszy do backupowego maetsro bardzo dobrze nadaje sie
    > LGnet. Darmo, z domu ruszać się nie trzeba i działa:-))
    O LG i ich zabezpieczeniach swego czasu dosc glosno bylo na grupie :)

    > Nie wiadomo co będzie kiedy nadciągnie Nordea, ale to pewnie jeszcze
    > chwilę. Zresztą wydanych kart nie zabiorą, czyli na te wakacje jak
    > znalazł.
    No tak. Jak Nordea sie do nich dobierze i zastosuje swoje stawki, to juz nie
    bedzie tak fajnie :)

    Wracajac jednak do tematu, to Maestro i LG jest jakims tam rozwiazaniem. Ale
    chcialbym sie zaopatrzyc w wypuknietego MC. A tu wychodzi na to, ze bez % ma
    tylko Pekaosa. Szczerze mowiac, to czytajac te grupe od pewnego czasu i
    widzac co sie pisze o nich, zaczalem sie ich bac :) Wiec moze jest jeszcze
    jakies inne wyjscie? Zawsze zostaje VC... Z reszta nic by nie zaszkodzilo
    miec obu...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]