  • 1. Data: 2005-06-30 14:45:55
    Temat: Lukas - token
    Od: Piotr <p...@o...pl>

    Taka sobie historyjka.
    Skończyła mi się dzisiaj ważność tokena. Udałem się rano do oddziału
    Lukasa w Gdańsku Wrzeszczu ażeby go wymienić. Dziewczę za pultem, z
    rozbrajającym uśmiechem mnie zawiadomiło, że tokenów nie ma i na
    Dmowskiego (drugi oddział) też nie ma.
    Cytat "wie Pan, myśmy ich wymienili chyba z PIEĆDZIESIĄT, no i zabrakło"
    A kiedy itd?
    Proszę się dowiadywać, może w poniedziałek doślą z CENTRALI.
    A jak mam jutro przelewy wykonać?
    Hi hi hi...
    Nawet drzwiami trzasnąć nie można bo zamykacz mają dobry i hamuje.
    Piotr

  • 2. Data: 2005-06-30 15:14:23
    Temat: Re: Lukas - token
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 16:45:55 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    > A jak mam jutro przelewy wykonać?
    > Hi hi hi...
    > Nawet drzwiami trzasnąć nie można bo zamykacz mają dobry i hamuje.

    bo problem jest taki że tokeny mają ważność partiami. Więc lepiej sobie
    wymienić miesiąc wcześniej i na spokojnie niż czekać do ostatniej chwili.
    Miałem token ważny do 31.01, kolega tak samo. Wymieniłem token w pierwszych
    dniach stycznia, kolega na końcu (31?) i dalej mamy tokeny ważne do tej
    samej daty...

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 3. Data: 2005-06-30 16:34:09
    Od: Piotr <p...@o...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 17:14:23 +0200, Danny <d...@i...pl>
    napisał:

    > bo problem jest taki że tokeny mają ważność partiami. Więc lepiej sobie
    > wymienić miesiąc wcześniej i na spokojnie niż czekać do ostatniej chwili.

    To może je zamawiać partiami?
    Trudno sprawdzić ile kont jest otwartych powiedzmy w czerwcu danego roku i
    w związku z tym będzie potrzebnych ileś tam tokenów? To jest kiepskie
    tłumaczenie banku - lepiej przyjść miesiąc wcześniej. Takie mam od rana
    dziwne przeczucie, że w czwartek zabraknie w Gdańsku gotówki albo kawy.
    Tak nie powinno być w każdym banku, starczy Lukas.
    piotr

  • 4. Data: 2005-06-30 22:45:30
    Od: "a_ruff" <a...@v...pl>

    a tak wogóle to hujówka z tymni tokenami

  • 5. Data: 2005-07-01 07:55:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik a_ruff napisał:

    > a tak wogóle to hujówka z tymni tokenami
    ^^^^^^^

    Prze ch moj drogi, przez ch.

    Bartol

  • 6. Data: 2005-07-01 08:34:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^
    >
    > Prze ch moj drogi, przez ch.

    Od niedawna (niestety) samo h jest dopuszczalne.
    Ilosc napisow na plotach i murach z bledem ort. przeszla w nowa jakosc :-(

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-07-01 08:40:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Slawek Kos napisał(a):
    > Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Od niedawna (niestety) samo h jest dopuszczalne.
    > Ilosc napisow na plotach i murach z bledem ort. przeszla w nowa jakosc :-(

    Kurka, sami językoznawcy,
    tylko 'wogólami' jakoś nikt się nie przejmuje ;)

  • 8. Data: 2005-07-01 10:08:55
    Od: maHo <m...@p...net>

    S.T. wrote:
    [ciach]

    > Kurka, sami językoznawcy,
    > tylko 'wogólami' jakoś nikt się nie przejmuje ;)

    już nie mówiąc o 'wogulach' :)

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-07-01 11:09:32
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    Piotr wrote:
    > Taka sobie historyjka.
    > Skończyła mi się dzisiaj ważność tokena. Udałem się rano do oddziału

    a jak sprawdzic waznosc tokena ?
    05/31/07 = ? 31 maj 2007 czy tez 31 lipiec 2005 ?

    m.

  • 10. Data: 2005-07-01 11:18:54
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    mac66 wrote:

    > a jak sprawdzic waznosc tokena ?
    > 05/31/07 = ? 31 maj 2007 czy tez 31 lipiec 2005 ?

    to jest w formacie amerykańskim - dzień/miesiąc/rok