  • 1. Data: 2005-06-30 09:50:56
    Temat: Czas od założenia konta do otrzymania karty bankomatowej
    Od: "=Marcos=" <m...@t...NOSPAMNOSPAM.com>

    Witam!

    Ile średnio wynosi czas od założenia konta w dowolnym banku (Lukas, BZ,
    Millenium) do aktywacji karty bankomatowej?

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://wyprawy.terefere.com

  • 2. Data: 2005-06-30 10:08:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    =Marcos= wrote:
    > Witam!
    >
    > Ile średnio wynosi czas od założenia konta w dowolnym banku (Lukas,
    > BZ, Millenium) do aktywacji karty bankomatowej?

    Lukas i BZWBK to AFAIR około 2 tygodni. Millenium szybciej - były głosy na
    grupie, że w niektórych oddziałach nawet od ręki.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-30 12:18:51
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@t...NOSPAMNOSPAM.com> napisał w
    wiadomości news:da0fsv$6hc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Ile średnio wynosi czas od założenia konta w dowolnym banku (Lukas, BZ,
    > Millenium) do aktywacji karty bankomatowej?

    w Citi od ręki w oddziale przy zakładaniu konta

  • 4. Data: 2005-06-30 12:25:58
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Seba napisał(a):

    > w Citi od ręki w oddziale przy zakładaniu konta

    Spadek po kochanym handlobanku ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 5. Data: 2005-06-30 18:29:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    =Marcos= napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Ile średnio wynosi czas od założenia konta w dowolnym banku (Lukas, BZ,
    > Millenium) do aktywacji karty bankomatowej?

    Multibank - tydzień bodajże czekałem

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098