  • 1. Data: 2005-06-30 14:05:11
    Temat: Pytanie odniośnie zaświadczenia o zatrudnieniu.....
    Od: "Kasian" <k...@o...pl>

    Mam pytanie

    Posiadam ważne zaświadczenie o zatrudnieniu ale wypisane na blankiecie innego
    banku- nie tego w którym chcę wziąść pożyczkę.Czy bank zaakceptuje mi ten
    dokument??
    Będę wdzięczna za odpowiedź

  • 2. Data: 2005-06-30 14:20:01
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Posiadam ważne zaświadczenie o zatrudnieniu ale wypisane na
    > blankiecie innego banku- nie tego w którym chcę wziąść pożyczkę.Czy
    > bank zaakceptuje mi ten dokument??
    > Będę wdzięczna za odpowiedź

    wszystko pewnie zalezy od banku oraz humoru osoby, ktora bedzie to
    przyjmowac

    kursor

  • 3. Data: 2005-07-01 06:35:36
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 16:20:01 +0200, kursor napisał(a):

    > wszystko pewnie zalezy od banku oraz humoru osoby, ktora bedzie to
    > przyjmowac

    generalnie to prawda, ale jesli maja w ten sposob zdobyc klienta, to moze
    za bardzo sie nie przejma, jesli beda tam wszystkie informacje, ktorych
    potrzebuja (a raczej beda, chyba ze bank ma jakas wybujala fantazje)

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl