  • 11. Data: 2003-06-22 07:54:24
    Temat: Re: [Lukas] - rozliczenia transakcji zagranicznych po kursach Raiffeisena
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd2m3b$kvt$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zdziwiłbym się, gdyby kawę w automacie uzupełniała firma
    > zewnętrzna. :-)

    Wlasnie przedwczoraj widzialem, jak uzupelnial pracownik oddzialu, zreszta
    przerwal w tym celu obsluge klienta - czulem sie winny!

    > Albo na przykład Multibank właśnie. :-)
    Niemozliwe, za malo oddzialow jeszcze maja :)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-06-22 17:34:30
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zdziwiłbym się, gdyby kawę w automacie uzupełniała firma zewnętrzna.
    :-)

    Jest tak jak przypuszczasz. Tzn. automaty są własnością firmy zewnętrznej i
    są przez nią serwisowane, ale kawę i wodę uzupełniają we własnym zakresie.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 13. Data: 2003-06-23 07:49:27
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > Użytkownik "kasza" <k...@2...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > swift
    >
    > Czy Lukas robi coś od początku do końca sam??? ;-)

    A znasz kogoś, kto robi coś sam od początku do końca? :-) Nawet MPK kupuje,
    a nie robi autobusy i tramwaje.

    Dla mnie ważne jest by mieli solidnych prartnerów. Co z tego, że BZWBK robi
    coś sam (choć oprogramowania sobie nie robili) skoro jest to tandeta za
    którą w detalu trzeba słono płacić. W hurcie u Lukasa jest już znacznie
    lepiej.

    Piotrek

  • 14. Data: 2003-06-23 10:01:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > :-)
    >
    > Jest tak jak przypuszczasz. Tzn. automaty są własnością firmy zewnętrznej
    > są przez nią serwisowane, ale kawę i wodę uzupełniają we własnym zakresie.

    A nie mówiłem. :-)

    Ciekawe, czy pracowników też mają od firmy zewnętrznej. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 15. Data: 2003-06-23 13:01:32
    Od: k...@w...pl

    > przelewy z zagranicy tez obsluguje raiffeisen i podaje sie jego numer swift

    hm....
    a mi sie wydawało, że SWIFT Lukasa to: LUBWPLPR
    a Raiffeisena: RCBWPLPW

    Więc chyba nie jest tak jak piszesz

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 16. Data: 2003-06-23 13:02:03
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A nie mówiłem. :-)
    >
    > Ciekawe, czy pracowników też mają od firmy zewnętrznej. :-)

    W niektórych bankach mozna odniesc wrazenie
    jakby mieli pracowników opłacanych przez konkurencję, albo z jakiejś
    kiepskiej agencji pracy czasowej; wczoraj pracował/a w hurtowni butelek,
    dzisiaj - w banku :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 17. Data: 2003-06-23 16:04:33
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hm....
    > a mi sie wydawało, że SWIFT Lukasa to: LUBWPLPR
    > a Raiffeisena: RCBWPLPW

    pani niedysponentka w oddziale gdzie zakladalem konto powiedziala to co
    napisalem, zatelefonowala gdzies i na kartce zapisala mi takie znaki:
    RCBWPLPW.

    > Więc chyba nie jest tak jak piszesz

    ktos sie myli. pytanie kto?

    --
    kasza

  • 18. Data: 2003-06-24 07:24:53
    Od: k...@w...pl

> [...]
    >
    > pani niedysponentka w oddziale gdzie zakladalem konto powiedziala to co
    > napisalem, zatelefonowala gdzies i na kartce zapisala mi takie znaki:

    nie mam pojęcia kto sie myli:)))
    ja mam swoje informacje od działu PR Lukasa...

    tajemnicze to jakieś:)))

    pozdrawiam
    Karolina