  • 1. Data: 2003-10-07 09:16:01
    Temat: Lukas, pierwszy raz sie zawiodlem
    Od: "Klimek" <i...@W...pl>

    hej
    mam pozyczke w koncie od dwoch lat i zadeklarowana wplate co miesiac xxx zl.
    w tym miesiacy zdazylo sie, ze zaklad pracy przelal kase 1-go pazdziernika,
    a nie we wrzesniu. srednia wiec sie zgadza, jednak faktycznie jeden miesiac
    byl bez zasilenia przelewem. od razu pobrano mi z konta 13,00 pln za rzekomy
    monit, ktorego zreszta nie otrzymalem, pani z infolinii na pytanie o
    mozliwosc reklamacji, stwierdzila, ze wszystko jest jasne i co tu
    reklamowac - przeciez podpisalem umowe, zadeklarowalem, niedotrzymalem
    warunkow i jeszcze mi grozi wycofaniem kredytu.
    myslalem ze ten bank traktuje swoich klientow troche bardziej indywidualnie,
    ale chyba sie mylilem, reklamacje i tak napisze - zobaczymy co odpisza.
    co Wy na ten temat sadzicie i czy mieliscie podobne przypadki? ja uwazam ze
    nie do unikniecia sa takie jednodniowe poslizgi przy wyplatach, nie mam na
    to zadnego wplywu - oni dobrze o tym wiedza i to wykrozystuja.
    pzw
    Cyber

  • 2. Data: 2003-10-07 09:45:39
    Temat: Re: Lukas, pierwszy raz sie zawiodlem
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

> [...]
    > nie do unikniecia sa takie jednodniowe poslizgi przy wyplatach, nie mam na
    > to zadnego wplywu - oni dobrze o tym wiedza i to wykrozystuja.

    Lukas słynie z bezwzględnego wykorzystywania takich "kruczków" :))
    Jeżeli nawet zdarzy się jakiś precedens i poczują się zobowiązani do uznania
    reklamacji, to w następnym regulaminie, czy tabeli opłat sytuacja będzie już
    przewidziana i uwzględniona na ich korzyść :))
    Ciesz się, że nie musisz składać nowego wniosku za 50 zł

    Zbig

  • 3. Data: 2003-10-07 10:19:04
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Mnie rowniez sie to przytrafilo, hmm - nie reklamowalem bo faktycznie jest
    to w pelni zgodne z regulaminem. Zupelnie o tym zapomnialem i przelalem na
    e-konto kilkaset zlotych mniej niz zadeklarowalem. Limit mam dla tzw
    bezpieczenstwa (hehe - co by nie bac sie oplaty karnej za przekroczenie
    salda....) i nawet z niego nie korzystam ale to nie jest istotne. Chyba cos
    za cos - w Lukasie zalatwienie czy zwiekszenie limitu kredytowego zalatwia
    sie od reki ale tych kilka "kruczkow" w regulaminie trzeba sie bezwzglednie
    wystrzegac. A monit dostaniesz, zapewniam - bedziesz mial na papierze
    napisane to samo z podanie oplatyy wspomnianych 13 zlotych.
    pzdr, dx

  • 4. Data: 2003-10-07 12:06:51
    Od: "Klimek" <i...@W...pl>

    ano macie racje. ten przypadek wyprostowal moja naiwnosc! skutecznie
    polecilem ten bank 4 osobom, bezinteresownie, jednak cudow nie ma - jest
    tylko polowanie na wpadke klienta - myslalem ze tam robil tylko citi, ale
    nigdy ze moj ulubiony bank...
    Cyber

  • 5. Data: 2003-10-07 16:56:16
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Klimek" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko polowanie na wpadke klienta - myslalem ze tam robil tylko citi, ale

    moj tez byl ulubiony (ale średnio - bez przesadyzmu), do czasu oczywiscie
    :-) wpadka pierwsza byla, gdy za pomylkowy brak wplaty 1 grosza ! zaplacilem
    chyba z 70 zl tytulem odsetek (kk i reklamacja nie pomogla) a po raz 2-gi i
    ostatni, gdy zadalem zbyt proste pytania bezmozgowej obsludze w krakowskim
    oddziale, tu juz nerwy poszly na calego (dzialanie banku niezgodne z reg,
    ale przegralem proby walki bo wroclawska centrala okazala sie rownie
    bezczelna - nie reagujac zupelnie na pisma polecone) i bank zmienilem -
    nigdy wiecej choloty

  • 6. Data: 2003-10-07 18:05:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    W wiadomości news:blurih$7o8$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Krab napisał:

> [...]
    > nie pomogla) a po raz 2-gi i ostatni, gdy zadalem zbyt proste pytania
    > bezmozgowej obsludze w krakowskim oddziale

    A możesz podać co to za bank?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2003-10-07 19:55:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    blv5ej$buj$...@n...news.tpi.pl,
    Krzysztof K. Maj <k...@k...eu.org>:

    > A możesz podać co to za bank?

    Czytaj tematy :) (też)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-10-08 07:00:56
    Od: "BM" <m...@B...math.put.poznan.pl>

    > ... a po raz 2-gi i ostatni...

    I prawidłowo!

    "Zawsze dawaj szansę drugi raz. Nigdy trzeci."

    Pozdrawiam
    BM

  • 9. Data: 2003-10-08 16:16:01
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:blv5nq$dmd$1@topaz.icpnet.pl,
    Robert napisał:

    > Czytaj tematy :) (też)

    Sorry, nie wiem dlaczego, ale odniosłem wrażenie, że Krab pisze o jakimś
    innym banku.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 10. Data: 2003-10-08 18:27:40
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości
    > Sorry, nie wiem dlaczego, ale odniosłem wrażenie, że Krab pisze o jakimś
    > innym banku.

    nie Krzysiu - pisze o tym wlasnie luksobeznadziejnym banku,
    najgorszy na swiecie i zaden inny - tak nie moze byc w zadnym innym banku
    :-))