    From: "dx" <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas, pierwszy raz sie zawiodlem
    Date: Tue, 7 Oct 2003 12:19:04 +0200

    Mnie rowniez sie to przytrafilo, hmm - nie reklamowalem bo faktycznie jest
    to w pelni zgodne z regulaminem. Zupelnie o tym zapomnialem i przelalem na
    e-konto kilkaset zlotych mniej niz zadeklarowalem. Limit mam dla tzw
    bezpieczenstwa (hehe - co by nie bac sie oplaty karnej za przekroczenie
    salda....) i nawet z niego nie korzystam ale to nie jest istotne. Chyba cos
    za cos - w Lukasie zalatwienie czy zwiekszenie limitu kredytowego zalatwia
    sie od reki ale tych kilka "kruczkow" w regulaminie trzeba sie bezwzglednie
    wystrzegac. A monit dostaniesz, zapewniam - bedziesz mial na papierze
    napisane to samo z podanie oplatyy wspomnianych 13 zlotych.
    pzdr, dx