  • Data: 2003-02-05 13:31:05
    Temat: Re: [Lukas] - klopoty z rozliczaniem miesiecznym KK
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b1qu9j$69k$1@atlantis.news.tpi.pl, Dave <w...@o...pl>:

    > oni w ten sposob nie odtwarzaja ale tworza na nowo wyciag na 19 maja.
    No i tak tworza i jest inny.

    > A on moze byc inny niz ty dostales na skutek spoznionych ksiegowan.
    Nie, to nie to. Jakas inna pomylka.

    > Ale to cie nie obchodzi - oni powinni odtworzyc twoj wyciag i na jego
    > podstawie obliczyc odestki.
    Wlasnie tego oczekuje i dlatego reklamowalem.

    > oczywiscie ze reklamowac
    no i tak zrobilem - wydawalo mi sie, ze kwestionujesz takie postepowanie

    > jeszcze bym dopisal ze jesli taka sytuacja sie powtorzy to
    > zrezygnujesz z korzystania z karty...
    na razie ustnie zlozylem w Lukas LInii; jak nie oddzwonia, to wycieczka do
    oddzialu i okaze te wyciagi oraz postrasze tak jak sugerujesz

    --
    Robert