  • Data: 2003-02-05 11:59:01
    Temat: Re: [Lukas] - klopoty z rozliczaniem miesiecznym KK
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1qt7k$d5d$1@topaz.icpnet.pl...

    > No tak, ale na najnowszym wyciagu - jak pisalem - mam niewytlumaczalne
    > poprzednimi moimi wyciagami odsetki karne, wiec tak jak piszesz powinienem
    > je splacic, natomiast ja chce je reklamowac.

    to oczywiste

    > Wiec jeszcze raz powtarzam, ze odtwarzaja sobie wyciag np. numer 19 i maja
    > na nim co innego, niz ja mam na fizycznym, rozumiesz?

    oni w ten sposob nie odtwarzaja ale tworza na nowo wyciag na 19 maja. A on
    moze byc inny niz ty dostales na skutek spoznionych ksiegowan. Ale to cie
    nie obchodzi - oni powinni odtworzyc twoj wyciag i na jego podstawie
    obliczyc odestki.

    > No dobrze, co proponujesz, że powinienem zrobic zamiast reklamowac
    > nienalezne moim zdaniem odsetki?

    oczywiscie ze reklamowac
    jeszcze bym dopisal ze jesli taka sytuacja sie powtorzy to zrezygnujesz z
    korzystania z karty...

    D.