  • 1. Data: 2003-06-13 07:23:44
    Temat: Lukas e-Konto Pro vs. Nordea VIP
    Od: "Lucas" <n...@p...com>

    Witam,

    Zastanawiam się gdzie "nawiać" z PKO BPSA.
    Przeczytałem na www informacje dot. wielu kont osobistych
    i wydaje mi się, że te ww konta najlepiej spełniają moje oczekiwania
    (niskie opłaty, duża ilośc bezprowizyjnych bankomatów, dostęp przez www i
    telefon).

    Nie wiem tylko jak jest w praktyce z tymi bankami (szczególnie z Nodreą,
    gdzie nie bardzo
    podoba mi się płacenie 180 PLN w pierwszym roku za tokena)?
    Czy macie jakieś doświadczenia pomocne w porównaniu tych kont?

    --
    Lucas

  • 2. Data: 2003-06-13 07:43:59
    Temat: Re: Lukas e-Konto Pro vs. Nordea VIP
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Szczerze przyznaje, ze serwis w sensie graficznym i funkcjonalnym w Nordei
    jest o wiele bardziej przyjazny niz w Lukasie (jak dla mnie). Sa jednak male
    ale! Otoz brakuje mi w Noredi przede wszystkim mozliwosci skladania zlecen z
    przyszla data ich realizacji, oraz oplata za kazdy przelew 0,60 zl (0,40 zl
    za zlecenie stale). Jednakze oplata za prowadzenie rachunku przy posiadanym
    dostepiue do SOLO tylko, albo az 3 zl.
    Pozdrawiam
    Navy

  • 3. Data: 2003-06-13 08:59:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lucas wrote:
> [...]
    > podoba mi się płacenie 180 PLN w pierwszym roku za tokena)?
    > Czy macie jakieś doświadczenia pomocne w porównaniu tych kont?

    Nie musisz placic za token - mozesz wziac kody jednorazowe (chyba, ze
    w VIPie rto przymus).
    Systm bankowosci elektronicznje w Nordeii jest o niebo lepszy, ae
    oferta produktowa (np kart) taka sobie...

  • 4. Data: 2003-06-13 09:26:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Nie musisz placic za token - mozesz wziac kody jednorazowe (chyba, ze
    > w VIPie rto przymus).
    > Systm bankowosci elektronicznje w Nordeii jest o niebo lepszy, ae
    > oferta produktowa (np kart) taka sobie...

    token nie jest przymusowy ale kody jednorazowe sa w Nordei bardzo kiepskim
    rozwiazaniem
    dosylaja je w normalnej kopercie, moze sobie je ktos skopiowac i zrobic na
    twoim koncie co bedzie chcial, jak tylko pozna twoj login 10 cyfrowy.
    W Solo brak czegos takiego jak haslo wlasne (jak np w VW) ktore mozna sobie
    zawsze zmienic - powinno byc uzupelnieniem logowania - a nie jest

    cala nadzieja w tym ze do SOLO doobia podpis elektroniczny
    a karta VC w Nordei jest taka jak w Fortisie - darmowa bezprowizyjna VC
    charge - poniewaz w promocji byla darmowa to kazdy wybieral wariant bez
    prowizji przy operacjach ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-06-13 12:23:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Navy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ale! Otoz brakuje mi w Noredi przede wszystkim mozliwosci skladania zlecen
    > przyszla data ich realizacji,

    No co ty opowiadasz?
    Fakt, że nie jest to może zbyt czytelnie zrobione, ale wystarczy ustawić
    zlecenie stałe z datą rozpoczęcia i zakończenia zlecenia na ten sam dzień i
    już masz zlecenie jednorazowe z datą przyszłą. W dodatku taniej niż zwykły
    przelew ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-06-13 12:23:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > Nie musisz placic za token - mozesz wziac kody jednorazowe (chyba, ze
    > w VIPie rto przymus).
    Nie ma przymusu. Mozna brac token lub kody jednorazowe.

    > Systm bankowosci elektronicznje w Nordeii jest o niebo lepszy
    Zgadza sie - lepszy.
    > ale oferta produktowa (np kart) taka sobie...

    A kto ma lepsza ?
    Bezplatna charge, bezprowizyjne platnosci, bezplatne sprawdzenie salda w
    bankomatach BZWBK, podglad w necie na operacje oraz prowizja za wyplate z
    bankomatu 2.5% oraz kto ma tez taki dlugi okres splaty ?

    Robie sobie zakupy na karte caly miesiac od 1 do ostateniego dnia miesiaca, po
    czym przychodzi rozliczenie transakcji ile zakupilem i wiem ile mam przygotowac
    na 15 dzien nastepnego miesiaca pieniedzy na koncie, aby to sciagneli. A w
    innych bankach odrazu pare dni po zakonczeniu miesiaca sciagaja. Tak to mam
    szanse zlozyc reklamacje i nic nie zablokuja/sciagna.

    Dodatkowo jak chcesz dodatkowa karte, to ona ma oddzielny dodatkowy limit i nie
    jest on odciagany od twojego. Czyli przydzielany nowy.

    A karta VE bedzie mozna od lipca:
    - bezplatne wyplaty w bankomatach LG PetroBank, BZ WBK, Nordea oraz 2 wyplaty w
    miesiacu z bankomatow Euronet. Bedzie mozna rowniez zrobic wreszcie zniesc
    limit na wyplaty gotowki.

    Jedynie co w Nordei moze bolec, to przelewy platne, ktorych i tak nie robie
    przez Nordea.

    Dodatkowo jest super obsluga, ktora odpowiada na poczte wewn sprawnie i szybko,
    nie to co w Kredyt Banku - 4 miesiace nie odpowiadaja juz...

  • 7. Data: 2003-06-13 12:32:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dodatkowo jest super obsluga, ktora odpowiada na poczte wewn
    sprawnie
    > i szybko, nie to co w Kredyt Banku - 4 miesiace nie odpowiadaja
    juz...

    Eee - mnie dotychczas bardzo szybko odpowiadali (a napisalem kilka
    listow) wiec nie wiem jak to jest..

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-06-13 12:32:32
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    > A karta VE bedzie mozna od lipca:
    > - bezplatne wyplaty w bankomatach LG PetroBank

    Czy bankomaty LG będą teraz już przyjmowały Visę? A bankomaty Nordei Europaye?

  • 9. Data: 2003-06-13 12:38:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > Czy bankomaty LG będą teraz już przyjmowały Visę? A bankomaty Nordei Europaye?

    TAK-od lipca, a moze wczesniej.

  • 10. Data: 2003-06-13 16:50:01
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Fakt - działa