  • 1. Data: 2003-08-07 05:34:18
    Temat: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Czy majac konto w Lukasie moge jakos doladowac POP'a? Jesli tak,
    to jak?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2003-08-07 06:02:16
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    ab wrote:
    > Czy majac konto w Lukasie moge jakos doladowac POP'a? Jesli tak,
    > to jak?

    Wziąć kartę do tego konta i iść do najbliższego Euronetu, albo jeszcze
    lepiej jechać na najbliższą stację BP.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-07 06:02:29
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Aug 2003 05:34:18 GMT, ab <b...@i...wroc.pl> napisał(a):

    >Czy majac konto w Lukasie moge jakos doladowac POP'a? Jesli tak,
    >to jak?

    Obawiam sie, ze watpie... Idea, czyli odnoga naszego ukochanego
    monopolisty TP SA ma rowniez jego zwyczaje, reliktu komuny. Czyli
    odwracanie sie plecami do klienta. Od dluzszego czasu nie mozna
    doladowac poprzez internet, od dluzszego czasu nie mozna doladowac
    poprzez bankomat (a wiec majac konto w Lukasie i jego karte), i co
    najciekawsze, tak ich ta nowoczesnosc zmogla ;-) ze nawet nie mozna
    zaplacic karta platnicza na miejscu, w salunie, gdy sie chce doladowac
    to konto. Tylko gotowka - widac telekomuna ma spore klopoty z
    plynnoscia finansowa skoro chwycila sie brzytwy.

    Nie musze dodawac, ze na interwencje mailowe dlaczego kanal
    internetowy jest nieczynny, odpowiedz jest jakbym pisal na Berdyczow.

    --
    Adek

  • 4. Data: 2003-08-07 07:21:07
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    42...
    > Czy majac konto w Lukasie moge jakos doladowac POP'a? Jesli tak,
    > to jak?
    >
    > --
    > !!!!!!!!!!!!
    > Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

    Kartą poprzez bankomat ja to robię czały czas - dostaje za to także
    dodatkowe punkty Idea Profit.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2003-08-07 08:06:54
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam sie, ze watpie... Idea, czyli odnoga naszego ukochanego
    > monopolisty TP SA ma rowniez jego zwyczaje, reliktu komuny. Czyli

    Fajnie się zaczyna... :-)

    > odwracanie sie plecami do klienta. Od dluzszego czasu nie mozna
    > doladowac poprzez internet,

    A, zgoda. Ale istnieją dziesiątki innych serwisów tego typu.

    > od dluzszego czasu nie mozna doladowac
    > poprzez bankomat (a wiec majac konto w Lukasie i jego karte), i co

    A to co za pierdoły ????

    > najciekawsze, tak ich ta nowoczesnosc zmogla ;-) ze nawet nie mozna
    > zaplacic karta platnicza na miejscu, w salunie, gdy sie chce doladowac
    > to konto.

    Facet. Przyśniło Ci się coś?

    > tylko gotowka - widac telekomuna ma spore klopoty z
    > plynnoscia finansowa skoro chwycila sie brzytwy.

    Ech...

    > Nie musze dodawac, ze na interwencje mailowe dlaczego kanal
    > internetowy jest nieczynny, odpowiedz jest jakbym pisal na Berdyczow.

    Jaki kanał internwetowy? Jak nieczynny?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 6. Data: 2003-08-07 08:50:17
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > doladowac poprzez internet, od dluzszego czasu nie mozna doladowac
    > poprzez bankomat (a wiec majac konto w Lukasie i jego karte), i co

    Pierdoły, przez BZWBK doładowuję zawsze bez problemu. A we Wrocławiu ich
    bankomaty są wszędzie :-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-08-07 09:41:52
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Od dluzszego czasu nie mozna
    > doladowac poprzez internet,

    doładowałem sobie wczoraj więc może coś masz z netem ;)

    >od dluzszego czasu nie mozna doladowac
    > poprzez bankomat (a wiec majac konto w Lukasie i jego karte)

    brat doładowywał przez Euronet jakieś 4 dni temu

    > i co najciekawsze, tak ich ta nowoczesnosc zmogla ;-) ze nawet nie mozna
    > zaplacic karta platnicza na miejscu, w salunie, gdy sie chce doladowac
    > to konto.

    może się do salonu samochodowego wybrałeś, bo wracam właśnie z salonu Idei i
    pani powiedziała mi że można bez przeszkód

    > Nie musze dodawac, ze na interwencje mailowe dlaczego kanal
    > internetowy jest nieczynny, odpowiedz jest jakbym pisal na Berdyczow.

    w poniedziałek wysłałem maila w sprawie doładowania przez mTransfer i
    ilością naliczonych w ten sposób pkt. Profit (niestety nie ma gratis tak jak
    przez bankomat) - na odpowiedź czekałem do środy

    pozdr
    david

  • 8. Data: 2003-08-07 10:31:23
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 11:41:52 +0200, "david" <d...@p...fm>
    napisał(a):

    >doładowałem sobie wczoraj więc może coś masz z netem ;)

    Na pewno. A jeszcze pewniej to to, ze odpowiadasz nie wiedzac o czym
    piszesz. Ale to dosc normalne zjawisko na tych grupach, hmmm,
    dyskusyjnych,

    http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_pay?id=15909
    i kliknij na link: "Doładuj konto POP przez internet."

    I zamelduj czy juz wiesz, o co chodzi czy nadal wolisz opowiadac
    o tym co Ci sie w y d a j e a nie o tym, co wiesz.

    --
    Adek

  • 9. Data: 2003-08-07 10:32:08
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 10:06:54 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]

    >A, zgoda. Ale istnieją dziesiątki innych serwisów tego typu.

    Tu jeszcze wiesz, co oznacza slowo 'internet'...

    >A to co za pierdoły ????

    Bankomaty Euronetu w Katowicach, sprzed ok. 10 dni. Po wybraniu sieci
    Idea - czarny ekran, pozniej ozywienie wraz z pytaniem bankomatu, czy
    ma mi dac jeszcze czas na transakcje. Dla sprawdzenia, czy to moze
    wina bankomatu, czy moze karty, sprawdzalem na dwie pozostale sieci.
    Wszystko OK. Zatem zablokowana mozliwosc oplaty programowo a nie wina
    sprzetu.

    >Facet. Przyśniło Ci się coś?

    Salon Idei w Katowicach przy ul. Granicznej. Idz, sprawdz, a potem
    pisz te glupstwa, ktore Ci mamusia co dzien mowi. Nie powtarzaj glosno
    rozmowek mamusinych.

    >Ech...

    >Jaki kanał internwetowy? Jak nieczynny?

    Tu juz nie wiesz, niestety...

    W pierwszym wierszu wiedziales, co to znaczy "poprzez internet".
    W ostatnim juz i sie skonczylo rozumienie wlasnego rozumienia.
    I jak z takim kims prowadzic dyskusje???

    PS
    W tej chwili pozownie sprawdzilem, okazuje sie, ze Panowie zupelnie
    nie wiedza o czym pisza... Prosze zatem sprawdzic samemu.

    http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_pay?id=15909
    I kliknac na link "Doładuj konto POP przez internet. "

    --
    Adek

  • 10. Data: 2003-08-07 11:40:38
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    A_Zet wrote:

> [...]
    >
    > I zamelduj czy juz wiesz, o co chodzi czy nadal wolisz opowiadac
    > o tym co Ci sie w y d a j e a nie o tym, co wiesz.

    Czy uważasz, że "przez internet" oznacza li tylko przez stronę idei ? I jak
    tam się nie da, to znaczy, że cały internet "padł" :-))) Ciekawy pogląd.
    Coś ograniczony jest ten Twój "internet" :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn