  • Data: 2005-07-06 22:10:52
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick wrote:
    > Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    > kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Spowodowany nie kartą kredytową, a wypłatą Visą Electron z bankomatu.

    No i co w tym takiego dziwnego? Już ktoś Ci napisał - jak masz 50 PLN na
    koncie i wypłacisz to w obcym bankomacie to chyba zdajesz sobie sprawę, że
    nie masz już na koncie środków na pokrycie prowizji za wypłatę? Czyli
    wleziesz w niedozwolony debet. No chyba, że prowizja za wypłate w obcym
    bankomacie, to dla Ciebie też "sztuczka" :-))

    przyszłość/ Woody Allen